با این پروژکتور سینما را به طبیعت ببرید

شرکت Anker  اعلام کرد پروژکتور قابل حملی را عرضه می کند که برای زندگی در خارج از منزل ساخته شده است.

به گزارش تکناک، ماه گذشته، Anker Innovations کمپین پیش‌سفارشی را برای اولین پروژکتور واقعی در فضای باز راه‌اندازی کرد. اکنون هاب سرگرمی Nebula Mars 3 1080p، شامل پاوربانک، منبع نور کمپینگ و ویدئو پروژکتور برای فروش عرضه شده است.

پروژکتور DLP تک تراشه ای Nebula Mars 3  توسط یک پوشش جمع شونده محافظت می شود. هنگامی که پروژکتور روشن می شود، تصاویری با کیفیت Full HD تا نهایت ابعاد 200 اینچ (قطر تصویر) ارائه می شود. این پروژکتور همچنین دارای یک موتور کیفیت تصویر هوش مصنوعی است که کنتراست، وضوح و رنگ را تنظیم می کند و در عین حال نویز را برای بهترین کیفیت تصویر از بین می برد.

منبع نور ال ای دی  Nebula Mars 3  برای 25000 ساعت روشنایی ظرفیت دارد و با وصل شدن به پریز دیواری، ویدئو پروژکتور 1000 انسی لومین تابش دارد، اگر چه با تکیه بر باتری 185 وات ساعتی آن تا 5 ساعت در حالت اکو یا دو ساعت در حالت استاندارد، این میزان به 300 لومن برای پخش ویدئو کاهش می یابد. این باتری همچنین می‌تواند به عنوان یک پاوربانک در کمپ عمل کند تا در مواقعی که دستگاه سرگرمی ارائه نمی‌کند، وسایل الکترونیکی را شارژ کند.

پروژکتور می تواند به طور خودکار تصویر پرتاب شده را متناسب با اندازه صفحه نمایش تشخیص داده شده تنظیم کند، در حالی که فوکوس و کیستون را به طور همزمان تنظیم می کند.

این دستگاه دارای تراشه چهار هسته ای است که توسط 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود. همچنین شامل وای فای دو باند است، و Android TV 11 را برای دسترسی به هزاران برنامه سرگرمی اجرا می کند. اگر چه به نظر نمیرسد به طور رسمی از نتفلیکس پشتیبانی کند.

کاربران همچنین می‌توانند مستقیماً از طریق HDMI به یک دستگاه دیگری متصل شوند، درگاه‌های USB-C و USB Type-A به‌علاوه یک جک خروجی 3.5 میلی‌متری aux برای اتصال به هدفون یا یک بلندگوی خارجی در صورت عدم استفاده از سیستم صوتی داخلی 40 واتی Dolby وجود دارد که می تواند به عنوان یک بلندگوی بلوتوث 5.1 نیز عمل کند.

Anker گزارش می‌دهد که این دستگاه از استاندارد ضد آب و گرد غبار IPX3 بهره می‌برد. یک پایه بازشو برای تنظیم زاویه پرتاب، یک دسته محکم یکپارچه با کنترل های یکپارچه، و یک نور محیطی سه سطحی برای روشن کردن محل کمپینگ نیز همراه دستگاه اصلی وجود دارد.

Nebula Mars 3  اکنون با قیمت 1099 دلار آمریکا در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.