با هوش مصنوعی کارت پستال دلخواه خود را بسازید

گوگل با راه اندازی ابزار جدیدی امکان ساخت و تبدیل کارت پستال های شعر تولید شده توسط هوش مصنوعی به یک اثر هنری و موضوع دلخواه را فراهم می کند.

به گزارش تکناک، افزودن کارت پستال‌های شعر به عنوان بخشی از طراحی مجدد گسترده‌تر گوگل در برنامه Arts & Culture و ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در سایر سرویس‌ها، مانند ایجاد متن در Docs و توانایی تولید کد با هوش مصنوعی در Sheets است.

کارت‌پستال‌های شعر در برنامه و وب‌سایت «Arts & Culture گوگل» وجود دارد، در این برنامه می‌توان از میان انواع مختلف سبک اشعار، از جمله sonnet (غزل)، limerick(شعر فکاهی)،  ode(قصیده)، elegy(مرثیه) و موارد دیگر انتخاب کرد. هوش مصنوعی نقاشی مورد نظر بر روی جلد کارت پستال و محتوای شعر را بر اساس موضوع تایپ شده در قسمت مولد، مانند «اقیانوس» یا «بهار» تولید می‌کند. برخی از آثار قابل استفاده عبارتند از: موج بزرگ کاناگاوا، جیغ، شب پرستاره و بسیاری دیگر.

سپس هوش مصنوعی تمام انتخاب‌های شما را در شعر ترکیب و امکتن اشتراک با دیگر افراد را فراهم می‌کند. به گفته گوگل اشعار با استفاده از مدل زبان بزرگ PalM 2 عرضه‌شده در اوایل سال جاری، تولید می‌شود.

علاوه بر تولید شعر، این برنامه اکنون امکان پیمایش در فید شخصی‌سازی شده از نکات مهم فرهنگی و بهبود روند جستجوی خود با تنظیم موضوعات فرهنگی مورد نظر را فراهم می‌کند. گوگل همچنین یک «چرخ لنگر فرهنگی» اضافه کرده است که به کاربر امکان مرور محتوای مربوط به موضوع مورد نظر را می‌دهد. در حال حاضر، فقط می‌توان به برنامه بازطراحی شده Arts & Culture در اندروید دسترسی داشت، و نسخه iOS به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.