با ویژگی های ولوو V60 کراس کانتری 2023 آشنا شوید

نسل دوم ولوو V60 کراس کانتری در سال 2020 وارد بازار شد و یکی از معدود استیشن واگن های موجود در آمریکای شمالی باقی مانده است.

نسل دوم ولوو V60 کراس کانتری در سال 2020 وارد بازار شد و یکی از معدود استیشن واگن های موجود در آمریکای شمالی باقی مانده است.

به گزارش تکناک، V60 قابلیت‌ های کاربردی کراس اوور و توانایی های خارج از خیابان را با عملکرد قابل اطمینان در تمام شرایط آب و هوایی و دینامیک راندن خودرو ترکیب می‌ کند.

ولوو V60 کراس کانتری 2023 اکنون یکی از دو مدل V60 موجود است. دیگری نسخه عملکرد محور مهندسی شده Polestar است. ولوو (Volvo Cars : automotive brand manufacturing subsidiary of Geely)نسخه استاندارد واگن مبتنی بر خودروی V60 را کنار گذاشته است و تنها کراس کانتری پلاگین هیبریدی Polestar باقی مانده است. ارزان‌ترین V60 اکنون 49،000 دلار آمریکا و مدل پلاگین هیبریدی به حدود 70،000 دلار رسیده است.

ولوو V60 کراس کانتری مدل 2023 جدید از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 250 اسب بخار (186 کیلووات) بهره می برد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است. این موتور دارای یک سیستم هیبریدی ملایم برای بهبود مصرف سوخت با کاهش کشش موتور از لوازم جانبی است. متأسفانه به دلیل آب و هوا و باد، بازدهی سوخت V60 در طول هفته به درستی آزمایش نشده است.

لیست تجهیزات استاندارد V60 Cross Country بسیار طولانی است و شامل مواردی مانند روشنایی بیرونی LED، صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی ادوات، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی سرگرمی و اطلاعاتی ، سیستم صوتی با 10 بلندگو ، ورود بدون کلید و درب بالابر برقی می شود. علاوه بر این، تجهیزات ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی متعدد دیگر ی نیز در این دستگاه گنجانده شده است.

سطوح مختلف تزئینات برای خودرو وجود ندارد، اما دارای چندین گزینه اضافی مانند کروز کنترل تطبیقی، صفحه نمایش هدآپ، دوربین های دید فراگیر، تودوزی بهبود یافته، کنترل تهویه مطبوع چهار بخشی برای ارتقاء تهویه مطبوع به آب و هوای زمستانی است.

جذابیت ولوو V60 2023 البته طراحی بیرونی و هندلینگ خودرو است. این طراحی با شکل منحصر به فرد واگن و ظاهری ساده اما کلاسیک ارائه می دهند. هندلینگ بیشتر شبیه کراس اوور است، با این حال، وقتی در جاده است بیشتر شبیه یک کراس اوور جمع و جور است تا یک خودرو. این عمدتا به دلیل ارتفاع سواری و ارتفاع بالاتر V60 است که درحدود 210 میلی متر است. با این حال، واقعیت این است که V60 بهتر از بسیاری از واگن‌های هم‌اندازه و اکثر کراس اوورها، عملکرد بهتری دارد و رانندگی با آن لذت‌بخش‌تر است.

یک سیستم سرگرمی مبتنی بر گوگل که امسال درV60  کراس کانتری جدید ظاهر شد، جایگزین سیستم قدیمی اما خود ولوو شده است. رابط کاربری جدید Google Android شبیه گوشی است، با منوی برنامه ها و گروه بندی مشابه آنچه در تلفن هوشمند می بینید. بسیاری از برنامه های اساسی  با پیوندی به فروشگاه Google Play گنجانده شده‌اند. اگر خودرو به Wi-Fi یا یک هات اسپات موبایل متصل باشد، می‌تواند چندین قابلیت از جمله راه‌اندازی از راه دور از طریق برنامه و موارد مشابه را اضافه کرد.

برای کسانی که با کار با صفحه نمایش مشکل دارند ولوو برای موارد اساسی مانند کنترل تهویه مطبوع و تنظیم صدا در V60 دکمه های فیزیکی نیز قرار داده است.

برای استفاده روزانه، ولوو V60 کراس کانتری 2023 خودرویی محکم است. فضای بار برای اکثر نیازها کافی است، صندلی‌های عقب برای دو نفر فضای بسیار مناسبی ایجاد می کنند و صندلی‌های جلو بسیار راحت هستند. اگرچه به‌اندازه برخی از مدل‌های رده بالاتر از چند رقیب گران‌تر این خودرو کاملاً لوکس نیست، اما V60 چیزهای زیادی در داخل خود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.