برتری باتری گلکسی اس 24 اولترا بر آیفون 15 پرومکس

ظاهرا عمر باتری گلکسی اس 24 اولترا  سامسونگ، جدیدترین پرچم‌دار این شرکت ارتقا قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش تک‌ناک،روی کاغذ، گوشی جدید ظرفیت باتری مشابهی با مدل قبلی خود اس 23 اولترا  دارد. با این حال، سامسونگ در نرم‌افزار آن بهینه‌سازی‌های خوبی انجام داده است.

این امر در کنار سخت‌افزار کارآمدتر، آن را به گوشی‌ای تبدیل می‌کند که می‌توانید بدون اضطراب باتری به‌صورت روزانه از آن استفاده کنید.

در واقع، عملکرد باتری گلکسی اس 24 اولترا از آیفون 15 پرو مکس بهتر است. همچنین عمر باتری این دستگاه از پیکسل 8 پرو نیز پیشی گرفته است.

بیایید به جزئیات دقیق‌تر وارد شویم. همانطور که قبلاً اشاره شد، S24 Ultra ظرفیت باتری مشابهی با S23 Ultra دارد. این گوشی با سلول 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

در تست باتری شدید (ویدیو در زیر پیوست شده است)، گوشی هوشمند کاملاً جدید تقریباً 11 ساعت دوام آورد. برای مقایسه، مدل قبلی 8 ساعت و 10 دقیقه دوام آورد.

اما این حتی بخش جالب ماجرا نیست. گلکسی اس 24 اولترا از آیفون 15 پرو مکس که 10 ساعت و 20 دقیقه دوام آورد، پیشی گرفته است. البته نمی‌توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که پرچم‌دار اپل دارای باتری 4422 میلی‌آمپر ساعتی است که کمتر از باتری پرچم‌دار سامسونگ است.

از سوی دیگر، پیکسل 8 پرو 10 ساعت دوام آورد. ظرفیت باتری آن 5050 میلی‌آمپر ساعتی است که بیشتر از گلکسی اس 24 اولترا است. اما باتری بزرگ به نفع پرچم‌دار گوگل عمل نکرد، زیرا کارایی Tensor G3 با اسنپدراگون 8 نسل 3 داخل پرچم‌دار سامسونگ مطابقت ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.