برنامه اختصاصی توییتر به تلویزیون های هوشمند می آید

ایلان ماسک در پاسخ به توییتی، توسعه یک برنامه اختصاصی برای تماشای ویدیوهای توییتر در تلویزیون را تایید کرد.

به گزارش تکناک، این اعلامیه پس از اظهارنظر یک کاربر تایید شده در مورد مصاحبه 97 دقیقه ای ماسک با رپر انگلیسی Zuby و بیان نیاز به یک برنامه ویدیویی توییتر در تلویزیون های هوشمند بیان شده است.

ماسک بدون ارائه جزئیات بیشتر مانند زمان ارائه احتمالی برنامه به این توییت پاسخ داد و توسعه این برنامه را اعلام کرد. حال، باید دید که آیا برنامه پخش ویدئوی توییتر برای تلویزیون ها تحت اشتراک پولی Twitter Blue از قبل شامل ویژگی های ضروری مانند احراز هویت دو مرحله ای SMS و DM های رمزگذاری شده قرار خواهد گرفت یا شامل شرایط متفاوتی خواهد بود.

طبق یک سند پشتیبانی، در حال حاضر، امکان تماشای ویدیوهای پخش زنده از توییتر در صفحه‌های بزرگتر با استفاده از Apple TV و Amazon Fire TV وجود دارد. دارندگان Xbox یا Android TV نیز می توانند با استفاده از یک مرورگر وب، توییتر را در دستگاه های خود باز کنند.

بر اساس بررسی رویترز، این شرکت رسانه های اجتماعی که اخیراً مدیر عامل جدید خود را استخدام کرده است، قصد دارد بر روی ویدیو و مشارکت های تجاری بیشتر تمرکز و راه های بیشتری برای کسب درآمد کشف کند. طبق این بررسی ویدیوهای عمودی بیش از 10٪ از زمان صرف شده در توییتر را تشکیل می دهند.

طبق اظهارات لیندا یاکارینو، رئیس توییتر به سرمایه‌گذاران، این شرکت در حال مذاکره با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، خدمات پرداخت، ناشران اخبار و رسانه‌‌ها در خصوص مشارکت‌های احتمالی است.

این خبر چند هفته پس از اعلامیه پلتفرم محبوب پخش Vimeo در خصوص توقف تمام برنامه های پخش تلویزیونی خود منتشر شد. در همین حال، توییتر به دلایل مختلف دیگری مانند اخراج از دفتر خود در کلرادو به دلیل عدم پرداخت اجاره بها، در جریان اخبار بوده است. همچنین طبق گزارش‌ها، این شرکت پرداخت‌های Google Cloud خود را تسویه نکرده است و ممکن است خدمات آن تا پایان ژوئن تعطیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.