بهترین برنامه‌های موبایلی برای یادداشت‌برداری روزانه

یادداشت برداری موبایل

در صورت علاقه به یادداشت برداری روزانه و ترجیح استفاده از یک دفترچه خاطرات دیجیتال به جای نمونه فیزیکی ، می‌توانید از میان برنامه‌های متعدد یادداشت برداری روزانه موجود برای گوشی های آیفون و  یا موبایل های اندرویدی یکی را انتخاب کنید.

به گزارش تکناک، چه بخواهید خاطرات خاصی از زندگی روزمره خود را یادداشت‌کنید یا تنها با چند جمله قبل از خواب به روز خود فکر کنید، برنامه های زیادی برای کمک به شما در پیگیری افکار و تجربیات شخصی طراحی شده اند.

در ادامه فهرستی از برخی از بهترین برنامه‌های یادداشت برداری روزانه  موبایل در این مقاله جمع آوری شده‌است

Day One

این برنامه یک برنامه دفترچه خاطرات شخصی، تا حدودی شبیه یک دفترچه خاطرات دیجیتالی آزاد است و حاوی پیام‌های روزانه برای یادآوری اهداف می‌شود.

همچنین، قالب‌های قابل تنظیمی برای کمک به صرفه‌جویی در زمان هنگام یادداشت‌برداری روزانه در آن وجود دارد. هر ورودی به طور خودکار زمان، تاریخ، آب و هوا، فاز ماه و موارد دیگر را ردیابی و وارد می کند. Day One امکان افزودن محتوا از برنامه های دیگر مانند Photos و Safari را نیز فراهم می‌کند.

بخشی از برنامه برای کمک به کاربران در یادآوری گذشته طراحی شده است. به عنوان مثال، یک ویژگی ” On This Day ” برای مرور خاطرات گذشته در آن ارائه می‌شود. ویژگی منحصر به فرد این برنامه، امکان برچسب‌گذاری ورودی ها برای جستجوی راحت  ورودی های خاص از گذشته است. این برنامه همچنین دارای یک نقشه برای نمایش مکان های ثبت یادداشت‌ها است.

برای افراد علاقمند به داشتن دفترچه قابل تنظیم برخلاف قالب ساختاریافته، این برنامه مناسب است. استفاده از Day One رایگان است، و شامل یک اشتراک ماهانه 3 دلاری با ارائه ویژگی های برتر نیز می‌شود. این برنامه در iOS و اندروید موجود است.

5 Minute Journal

می‌توانید از میان برنامه‌های متعدد یادداشت برداری روزانه موجود برای گوشی های آیفون و  یا موبایل های اندرویدی یکی را انتخاب کنید.

این برنامه با یک فرمت راهنما برای شکرگذاری ارائه می شود و هر روز صبح و عصر، پیام های خاصی برای تفکر در مورد روز و اهداف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هدف 5 Minute Journal تشویق کاربر به تفکر پنج دقیقه‌ای و دو بار در روز به زندگی خود است. هنگام صبح، ممکن است از شما بخواهد درباره مواردی‌که به خاطر آنها سپاسگزار هستید بنویسید، و در عصر، از شما می‌خواهد اتفاقات خوب  آن روز را یادداشت کنید.

اعلان‌های روزانه آن را برای حفظ عادات روزانه می‌توان تنظیم کرد. همچنین گزینه ای برای دریافت نقل قول های الهام بخش روزانه و امکان اشتراک آنها در حساب های رسانه های اجتماعی وجود دارد. علاوه بر این، برای ایجاد جنبه بصری هنگام مرور لحظات می‌توان یک عکس به پست های خود اضافه کرد.

این برنامه برای افراد علاقمند به استفاده از یک قالب ساختاریافته، مناسب است. استفاده از آن رایگان است و شامل اشتراک ماهانه 4.99 دلاری نیز به‌همراه ویژگی های اضافی می‌شود. این برنامه در iOS و اندروید موجود است.

Daylio

می‌توانید از میان برنامه‌های متعدد یادداشت برداری روزانه موجود برای گوشی های آیفون و  یا موبایل های اندرویدی یکی را انتخاب کنید.

Daylio یک برنامه دفترچه خاطره‌ آسان برای کمک به کاربر در ردیابی سریع خلق و خوی روزانه و فعالیت های خود است. این برنامه برای افراد علاقمند به نگه‌داری یادداشت روزانه کوتاه و شیرین و بدون تمایل به یادداشت‌برداری طولانی عالی است. در آن می‌توان ورودی‌های مورد نظر را مانند فعالیت‌های اجتماعی، سرگرمی‌ها، خواب، سلامتی، کارهای خانه، غذا و موارد دیگر تنظیم کرد و آنها را به یادداشت افزود.

این برنامه همچنین امکان هدف‌گذاری روزانه، هفتگی یا ماهانه برای ایجاد انگیزه در کاربر را فراهم می‌کند. کاربر می تواند از بین اهداف از پیش تعیین شده، مانند نوشیدن آب بیشتر یا مدیتیشن انتخاب و یا اهداف سفارشی مد نظر خود را ایجاد کند. همچنین با ایجاد عادت‌ها امکان یادداشت‌ دستاوردها در طول مسیر دستیابی به آن وجود دارد. علاوه بر این، می توان از ورودی های خود در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه و آنها را بازیابی کرد.

Daylio جایگزینی مناسبی برای برنامه‌های دفترچه خاطرات سنتی است. استفاده از این برنامه رایگان است، و اشتراک ماهیانه 2.99 دلاری آن برخی ویژگی های برتر دیگر را نیز ارائه می دهد و در iOS و اندروید در دسترس است.

Momento

می‌توانید از میان برنامه‌های متعدد یادداشت برداری روزانه موجود برای گوشی های آیفون و  یا موبایل های اندرویدی یکی را انتخاب کنید.

Momento یک دفتر یادداشت چند منظوره برای استفاده از موارد مختلف بسیار است. می توان از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت روزانه برای زندگی شخصی یا به عنوان یک دفترچه کاری استفاده کرد. در صورت تمایل به مرور موضوعات خاص مانند سلامتی، غذا یا سفر ، قالب‌های مختلفی برای انتخاب در آن وجود دارد. به منظور ثبت دقیق وقایع زندگی روزمره می‌توان عکس‌ها و برچسب‌های موقعیت مکانی را به نوشته‌های دفترچه خاطرات خود اضافه کرد.

ویژگی منحصر به ‌فرد Momento ، امکان همگام سازی آن برنامه‌های شبکه های اجتماعی برای وارد کردن خودکار فعالیت ها، عکس ها و فیلم های کاربر است. این برنامه همچنین به وی امکان مرور روز، ماه یا سال خاطرات خود را می‌دهد. همچنین در آن ویژگی “This Day” برای مرور خاطرات خود در همین روز در سال پیش وجود دارد.

Momento گزینه خوبی برای افراد علاقمند به ثبت همه موارد مربوط به زندگی روزمره خود است. استفاده از این برنامه رایگان است، و اشتراک ماهیانه 2.49 دلاری آن به کاربر امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را می دهد. این برنامه برای iOS در دسترس است.

DailyBean

می‌توانید از میان برنامه‌های متعدد یادداشت برداری روزانه موجود برای گوشی های آیفون و  یا موبایل های اندرویدی یکی را انتخاب کنید.

DailyBean یک برنامه ساده با امکان ضبط زندگی روزمره با چند ضربه تقریباً شبیه یک بازی است. در آن می‌توان تمام موارد مورد نظر برای ردیابی ، مانند احساسات، فعالیت‌های اجتماعی، آب و هوا، وعده‌های غذایی، زندگی عاشقانه و موارد دیگر را ثبت کرد. برای افزودن یک ورودی، با ردیابی احساس خود در مورد روز با استفاده از یکی از پنج دانه لوبیا شروع خواهید کرد. سپس می توانید جزئیات بیشتری در مورد احساسات خود به آن بیافزایید.

همچنین می توان میزان خواب روزانه خود را در آن پیگیری کرد، و گزینه ای برای افزودن حداکثر سه عکس به ورودی های روزانه در آن وجود دارد. در صورت تمایل می‌توان یادداشت‌هایی را نیز به نوشته‌های خود افزود. نمای تقویم برنامه، نمایی کلی از احساسات اخیر کاربر را به نمایش می‌گذارد.‍‍

برنامه یادداشت برداری موبایل DailyBean به منظور صرف زمان جزئی برای یادداشت‌برداری روزانه مناسب است. هزینه این برنامه پس از یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، 1.99 دلار در ماه است. DailyBean در iOS و اندروید در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.