برورزسانی برنامه SwiftKey با ویژگی های جذاب

مایکروسافت اعلام کرد در حال به روزرسانی ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به صفحه کلید موبایلی SwiftKey خود است.

به گزارش تکناک، تعداد زیادی از اعلان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ویندوز 11 توسط مایکروسافت در روز پنجشنبه منتشر شد. این شرکت ویژگی‌های جدیدی که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شوند را برای برنامه صفحه کلید موبایلی محبوب خود به نام SwiftKey در iOS و اندروید معرفی کرد.

امروز در پست رسمی بینگ ، مایکروسافت به اعلان‌ هایی پرداخت که شامل افزودنی‌های جدید زیادی برای این برنامه است.

یکی از اعلانات بزرگ، معرفی ویژگی فیلتر دوربین جدیدی برای کاربران SwiftKey بود که توسط هوش مصنوعی تأمین می‌شود. شما می‌توانید به سرعت عکس‌ها، ویدیوها و حتی گیف های خلاقانه و سرگرم‌کننده را بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود با بیش از 250 ابزار و گزینه فیلترسازی ایجاد کنید. برخی از این افکت ها و لنز‌ها از اسنپ‌چت می‌آیند که نمونه دیگری از همکاری مداوم مایکروسافت با اسنپ است.

یک ویژگی دیگری که در حال عرضه است، استیکرهای سفارشی قدرت‌مند هوش مصنوعی در برنامه SwiftKey است. شما می‌توانید از صفحه کلید برای گرفتن سلفی استفاده کنید و سپس با استفاده از قدرت Bing Image Creator، استیکرهای جدیدی بر اساس سلفی‌تان ایجاد کنید که می‌توانید با دیگران در برنامه‌های شخص ثالث مانند WhatsApp و Messenger به اشتراک بگذارید.

اگر از SwiftKey برای ارسال پیام متنی به دیگران استفاده می‌کنید، ویژگی جدید ویرایشگر می‌تواند بسیار مفید باشد. این ویژگی قدرتمند هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد پیامی را مشخص کنید و پیشنهاداتی برای بهبود دستور زبان، اصلاحات املایی و نشانه‌گذاری دریافت کنید.

در نهایت، برنامه SwiftKey به شما اجازه می‌دهد به صورت مستقیم به Bing Image Creator دسترسی پیدا کنید. فقط ویژگی ساخت را انتخاب کنید و سپس یک متن را وارد کنید تا تصویر یا آثار هنری جدیدی توسط هوش مصنوعی ساخته شود. سپس می‌توانید آن را به سرعت به دوستان خود آنلاین ارسال کنید. Bing Image Creator به زودی پشتیبانی از مولد تصویری پیشرفته DALL-E 3 از OpenAI را نیز اضافه خواهد کرد.

مایکروسافت می‌گوید این ویژگی‌های جدید بر اساس هوش مصنوعی در SwiftKey هم‌اکنون در حال عرضه است، اگرچه برخی از شما ممکن است مدتی طول بکشد تا دسترسی کاملی به آنها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.