عرضه بروزرسانی امنیتی جدید برای گوشی های سری M سامسونگ

سامسونگ بروزرسانی امنیتی  ژوئن 2023 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند سری M عرضه می‌کند.

به گزارش تکناک، SamMobile تأیید کرد که گلکسی M02، Galaxy M12، Galaxy M32 و Galaxy M40 همگی آخرین به روزرسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد.

عرضه این به روزرسانی در بازارهای مختلف پراکنده است، اما همه واحدهای واجد شرایط باید به زودی SMR جدید (انتشار نگهداری امنیتی) را دریافت کنند.

این به روزرسانی امنیتی جدید بیش از 60 آسیب پذیری از جمله حداقل سه نقص حیاتی سیستم عامل اندروید را اصلاح می کند.

اول از همه گلکسی M02 به‌روزرسانی ماه ژوئن را در پاناما که در واقع تنها کشور در آمریکای لاتین است که این گوشی در آن فروخته شد، دریافت می‌کند.

شماره مدل این گوشی در این منطقه SM-M022M است و SMR جدید را با نسخه سیستم عامل M022MUBS3BWF6 دریافت می کند. سامسونگ این گوشی مقرون به صرفه را در تعدادی از کشورهای آسیایی با شماره مدل SM-M022F یا SM-M022G فروخته است.

مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد این گوشی ها را با به روزرسانی امنیتی ژوئن به روز کند یا از به روزرسانی این ماه برای آنها صرف نظر می کند.

در همین حال، گلکسی M12 در سراسر جهان SMR ژوئن را دریافت می کند. بسته به شماره مدل و منطقه واحد شما، نسخه سیستم عامل به روز شده M127FXXU5DWE1، M127GXXU5DWF2، یا M127NKOU5DWF1 است. کاربران در کره جنوبی با به روز رسانی ژوئن، One UI 5.1 دریافت می کنند. آخرین نسخه One UI قبلاً در بازارهای دیگر برای گوشی های دیگر عرضه شده است.

به‌روزرسانی ژوئن نیز به‌طور گسترده برای گلکسی M32 در دسترس است. کاربران در هند آخرین به روزرسانی امنیتی را با شماره ساخت سیستم عامل M325FXXU7DWF3 دریافت می کنند. در بقیه جهان، شماره ساخت سیستم عامل گوشی گلکسی M32، M325FVXXU7DWE3 است. این گوشی میان رده از سال 2021 در حال بهبود پایداری سیستم و امنیتی قابل اطمینان همراه با آخرین اصلاحات امنیتی است.

گلکسی M40 یکی دیگر از گوشی های سامسونگ است که اخیرا شروع به دریافت به روز رسانی امنیتی ژوئن کرده است. این گوشی که در ژوئن 2019 عرضه شد، فقط در هند و چند کشور همسایه فروخته شد. تعداد معدودی از کاربران گلکسی M40 اکنون آخرین به روزرسانی امنیتی را دریافت می کنند. این گوشی با شماره ساخت سیستم عامل M405FDDS2CWF3 ارائه می شود و چیز دیگری به همراه ندارد.

اگر از هر یک از این گوشی‌های هوشمند گلکسی استفاده می‌کنید و تا به حال به روزرسانی جدید را دریافت نکرده اید، منتظر آن در روزهای آینده باشید. فراموش نکنید که گوشی شما ممکن است در برابر حتی تعداد کمی از موارد آسیب پذیر باشد. سعی کنید در اسرع وقت به روزرسانی را نصب کنید. برای بررسی دستی به‌روزرسانی‌ها، می‌توانید به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.