بروزرسانی اندروید 13 برای گلکسی A22 منتشر شد

هفته گذشته، سامسونگ بروزرسانی اندروید 13 را برای گلکسی A22 5G منتشر کرد. امروز، این شرکت بروزرسانی پایدار اندروید 13 را برای گلکسی A22 در کشورهای اروپایی منتشر کرده‌است.

به گزارش تکناک، بروزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android ۱۳ (open-source operating system for mobile devices created by Google) برای گلکسی A22 با نسخه سیستم عامل A225FXXU3CVK3 ارائه می‌شود.

این بروزرسانی One UI 5.0 و پچ امنیتی اکتبر 2022 را به این گوشی هوشمند می آورد. در حال حاضر، این بروزرسانی جدید در آلبانی، اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، مقدونیه، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک و کشور‌های حوزه اسکاندیناوی در دسترس است.

اگر کاربر Samsung Galaxy A22 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) در یکی از کشورهای اروپایی ذکر شده هستید، می‌توانید بروزرسانی اندروید 13 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

این کار را با رفتن به Settings » Software update and tapping Download and install می توانید انجام دهید. همچنین می توانید فایل جدید را از پایگاه داده SAMMOBILE دانلود کرده و دستگاه را به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی A22 را در اواسط سال 2021 با نرم افزار One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه کرد. این گوشی هوشمند میان رده اوایل سال جاری بروز رسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد. اکنون، بروزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت کرده است. امکان دریافت اندروید 14 در آینده توسط این دستگاه مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.