سامسونگ بروزرسانی جدید برای One UI 6.0 منتشر می‌کند

سه هفته پیش، سامسونگ اولین بروزرسانی بتا از One UI 6.0 را برای گلکسی S23 منتشر کرد. این به‌روزرسانی تنها در آلمان، کره جنوبی، و ایالات متحده منتشر شد.

به گزارش تکناک، شایعه شده بود که شرکت قصد دارد دو هفته بعد دومین به‌روزرسانی بتا از One UI 6.0 را منتشر کند، اما این اتفاق نیافتاد و به‌روزرسانی تاخیر پیدا کرد.

امروز، سامسونگ فاش کرد که در حال برنامه ریزی برای انتشار به روز رسانی One UI 6.0 در چین در تاریخ 31 آگوست است. این به روز رسانی برای کاربران Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra که دستگاه های خود را برای آزمایش بتا ثبت نام می کنند، در دسترس خواهد بود. این از طریق برنامه One UI 6.0 Beta انجام خواهد شد.

با توجه به سابقه سامسونگ، این دومین به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 خواهد بود و می‌تواند در بازارهایی عرضه شود که اولین به‌روزرسانی بتای آن سه هفته پیش منتشر شد.

برای شرکت در برنامه One UI 6.0 Beta، کاربران سری Galaxy S23 در چین باید برنامه Samsung Members را نصب کنند، با استفاده از حساب سامسونگ خود وارد برنامه شوند و بر روی بنر دعوت برنامه One UI 6.0 Beta در صفحه اصلی کلیک کنند. از برنامه پس از ثبت نام، گوشی های ثبت شده سری گلکسی اس 23 به محض انتشار نرم افزار جدید سامسونگ، به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

اولین به‌روزرسانی One UI 6.0 ده‌ها ویژگی و پیشرفت جدید را معرفی کرد، از جمله طراحی اصلاح‌شده برای تغییر تنظیمات سریع و طراحی کمی متفاوت برای اعلان‌ها. همچنین یک طراحی جدید برای اپلیکیشن دوربین استوک، یک ویجت دوربین سفارشی، یک طراحی جدید  و ویجت جدید برای اپلیکیشن آب وهوا معرفی کرد. با این حال، دارای چند باگ است، و بسیاری از این اشکالات را می توان با به روز رسانی آینده حل کرد.

1 دیدگاه برای “سامسونگ بروزرسانی جدید برای One UI 6.0 منتشر می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.