بهبود چشمگیر تجربه کاربری در بروزرسانی جدید تلگرام

در به‌روزرسانی جدید تلگرام، امکانات متنوع و جذابی به این پلتفرم افزوده شده‌اند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

به گزارش تک‌ناک، در آخرین به‌روزرسانی تلگرام، یک ویرایشگر استیکر قدرتمند به این پلتفرم اضافه شده است که به کاربران امکان می‌دهد استیکرهای سفارشی خود را مستقیماً در برنامه ایجاد کنند.

کاربران می‌توانند تصاویری ، متن یا نقاشی اضافه کنند و از استیکرهای متحرک، شکلک‌ها و GIF‌ها برای شخصی‌سازی استیکر ها استفاده کنند. این ابزار امکان بریدن اشیاء، حذف پس‌زمینه و حتی پیشنهاد شکلک بر اساس محتوای تصویر را فراهم می‌کند.

بخش جدیدی به منو اضافه شده که به کاربران امکان می‌دهد پروفایل خود را همانطور که دیگران می‌بینند مشاهده کنند، استوری‌های خود را قرار دهند و استوری‌های قبلی را برجسته سازند.

همچنین، در صفحه جستجوی جهانی، تب جدیدی به نام “کانال‌ها” اضافه شده که شامل کانال‌هایی است که اخیرا به آنها پیوسته‌اید و کانال‌های عمومی پیشنهادی. کاربران همچنین می‌توانند تا سه پست را در پروفایل خود سنجاق کنند و حداکثر تعداد واکنش‌ها در کانال‌ها افزایش یافته است. علاوه بر این، تنظیمات اعلان‌های واکنش قابل تغییر شده و کاربران پریمیوم می‌توانند نمایش تبلیغات اسپانسری در کانال‌ها را فعال سازند.

با استفاده از ویرایشگر استیکر جدید تلگرام، ایجاد استیکرها از عکس‌ها، نقاشی‌ها، ایموجی‌ها، گیف‌ها و استیکرهای متحرک بسیار آسان شده است.

به راحتی با یک ضربه،می‌توان اجزای عکس را جدا کرده و پس زمینه را حذف کرد. همچنین می‌توان قسمت‌هایی از عکس را به صورت دستی پاک یا بازیابی کردو برای ظاهری کلاسیک‌تر، outline  به استیکر خود اضافه کرد.

برای شروع ساخت استیکر با ویرایشگر استیکر تلگرام، کافی است پنل استیکر را در قسمت ورودی چت باز کنید و سپس روی دکمه (+) ضربه بزنید.

پس از اتمام کار، می‌توان استیکر را ارسال یا آن را به مجموعه‌ای از استیکرها اضافه کرد تا بقیه کاربران بتوانند از آنها در چت‌های خود استفاده کنند.

برای افزودن استیکر به یک مجموعه استیکر، می‌توان ایموجی‌هایی که احساسات تصویر را توصیف می‌کنند انتخاب کرد. تلگرام با استفاده از هوش مصنوعی، ایموجی‌های مناسبی را بر اساس تصویر شما پیشنهاد می‌دهد.

از سال 2015، میلیون‌ها کاربر و سازنده میم از پلتفرم تلگرام برای به اشتراک گذاشتن آثار خود استفاده کرده‌اند. هر استیکر موجود را می‌توان به مجموعه‌های دلخواه خود اضافه کرده و مجموعه‌های موضوعی ایجاد کرد.

برای به اشتراک گذاشتن مجموعه‌های استیکر، کافی است یک استیکر را برای کسی ارسال کنید تا با ضربه زدن بر روی آن، کل مجموعه را اضافه کنند. هر مجموعه همچنین دارای لینک منحصر به فرد t.me خود است.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.