بروزرسانی جدید زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید

مایکروسافت آخرین بروزرسانی را برای زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید  منتشر کرده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای تمامی اعضای Windows Insider قابل دانلود است.

به گزارش تکناک، در صورتی که با آن آشنا نیستید، این یک موتور نرم‌افزاری است که اجازه اجرای برنامه‌های اندروید را روی کامپیوترهای ویندوز 11 می‌دهد.

شماره نسخه جدید زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید 2307.40000.5.0 است. به نظر می‌رسد این یک به‌روزرسانی کوچک است و مایکروسافت اعلام کرده است که بهبودهای نامشخصی در استحکام سیستم و گرافیک دارد. در ادامه لیست تغییرات کامل آمده است:

چه چیزهایی در زیرسیستم ویندوز 11 جدید است:

    • بهبودهای استحکام پلتفرم.
    • به‌روزرسانی جدیدترین Chromium WebView به نسخه 115.
    • به‌روزرسانی‌های امنیتی Android 13.

اعضای فعلی Windows Insider که همچنین جزء توسعه‌دهندگان هستند، می‌توانند نظرات خود را درباره زیرسیستم ویندوز برای اندروید در Feedback Hub تحت بخش برنامه‌ها و سپس زیرسیستم ویندوز 11 برای اندروید ارائه دهند.

همچنین می‌توانید برای اطلاعات درباره رفع اشکال و پرسش‌های متداول در مورد برنامه‌های موبایل، صفحه پشتیبانی ویندوز مایکروسافت را مشاهده کنید.

شما می‌توانید زیرسیستم ویندوز برای اندروید را با استفاده از فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11 در کامپیوترهای سازگار دانلود کنید. نیازمندی‌های سخت‌افزاری برای WSA در اینجا قابل دسترسی است.

توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند برنامه‌های اندروید را در ویندوز 11 با این زیرسامانه اجرا کنند، به صفحه GitHub مایکروسافت برای این موضوع به خصوص مراجعه کنند.

همین صفحه همچنین به شما امکان می‌دهد گزارش خطا در زیرسیستم را ارسال کنید، درخواستی برای ویژگی جدید ارسال کنید یا در صورت وجود مشکل در مستندات زیرسیستم آن را گزارش دهید. همچنین، می‌توانید به راحتی با سایر توسعه‌دهندگان Android به Windows در این صفحه تعامل داشته باشید.

مایکروسافت هفته گذشته به همراه به‌روزرسانی پیش‌نمایش جدید ویندوز سرور vNext، یک به‌روزرسانی جدید برای کانال Canary ویندوز 11 را برای اعضای Insider منتشر کرده است.

امروز، مایکروسافت یک به‌روزرسانی کوچک برای برنامه Paint ویندوز 11 را منتشر کرد که قابلیت پشتیبانی از صفحه بوم مرکزی برای ابزار هنر دیجیتال را اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.