بروزرسانی جدید زیرسیستم ویندوز برای اندروید منتشر شد

مایکروسافت آخرین به‌روزرسانی ماهانه را برای نسخه پیش‌نمایش زیرسیستم ویندوز برای اندروید در ویندوز 11 منتشر کرده است.

به گزارش تکناک، شماره نسخه جدید 2308.40000.3.0 است و برای تمام اعضای برنامه پیش‌نمایش Windows Insider در دسترس است.

در این پست وبلاگ، ویژگی‌ها و بهبودهای جدید در زیرسیستم ویندوز برای اندروید  بیان شده است. بیشتر اطلاعات لاگ تغییرات در این نسخه به طور کلی با نسخه ای که در ابتدای این ماه در Github منتشر شده است، یکسان است. با این حال، این نسخه جدید ویژگی “Correctly report isInMultiWindowMode=false when an app is fullscreen” که به نسخه Github اضافه شده بود را ندارد.

  • بهبود قابلیت اطمینان پلتفرم
  • پشتیبانی از localhost loopback برای ویژگی آزمایشی “دسترسی به شبکه محلی”
  • بهبودات قابلیت اطمینان و عملکرد کلیپبورد
  • به‌روزرسانی هسته برای بهبود سازگاری با اجرای برنامه‌های ARM در پردازنده‌های x64

مایکروسافت اعلام کرده است که افرادی که از این ویژگی استفاده می‌کنند و با هر گونه مشکل روبرو می‌شوند، می‌توانند با استفاده از Insider Feedback Hub در بخش برنامه‌ها > Windows Subsystem for Android، نظرات خود را ارسال کنند.

همچنین می‌توانید به سایت Troubleshooting and FAQ for mobile apps on Windows مراجعه کنید. توسعه‌دهندگان اندروید همچنین می‌توانند نظرات خود را در صفحه Github مایکروسافت برای نسخه جدید ارائه دهند.

قبل از نصب WSA روی دستگاه خود، مطمئن شوید که سیستم شما الزامات سخت‌افزاری حداقلی مایکروسافت را برآورده می‌کند. این الزامات سخت‌افزاری خاص برای WSA در اینجا قابل مشاهده است.

همچنین می‌توانید Windows Subsystem for Android را با استفاده از Amazon App Store از فروشگاه مایکروسافت در کامپیوترهای سازگار با ویندوز 11 دانلود کنید.

توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپلیکیشن‌های اندروید را در ویندوز 11 با این زیرسیستم اجرا کنند، باید از صفحه GitHub مایکروسافت مربوط به این موضوع استفاده کنند.

همین صفحه به شما امکان می‌دهد گزارش باگ در زیرسیستم را ارسال کنید، درخواست‌هایی برای ویژگی جدید ارسال کنید یا در صورت وجود مشکل در مستندات زیرسیستم آن را گزارش دهید. همچنین می‌توانید با سایر توسعه‌دهندگان اندروید به ویندوز در این صفحه در تعامل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.