برنامه Pixelmator Pro با یک ویژگی جذاب بروزرسانی شد

ویرایشگر تصویر محبوب Pixelmator Pro در macOS روز چهارشنبه با یک ویژگی بسیار مفید جدید به روز شد.

ویرایشگر تصویر محبوب Pixelmator Pro در macOS روز چهارشنبه با یک ویژگی بسیار مفید جدید به روز شد.

به گزارش تکناک، این ویژگی که Deband نام دارد، جلوه ای به نام باند رنگی را با استفاده از یادگیری ماشینی از عکس ها حذف می کند و موجب جلوه زیباتر و طبیعی تر تصاویر می‌شود.

همانطور که در وب سایت برنامه توضیح داده شده است، باند رنگی یک نوع متداول مصنوع تصویر در عکس با کیفیت پایین است. این مصنوعات باعث ایجاد گرادیان یا مناطق بزرگ رنگ ثابت روی عکس می شوند و حذف دستی آنها کار آسانی نیست.

حال کاربران ویرایشگر تصویر Pixelmator Pro می توانند تنها با یک کلیک از ویژگی Deband برای حذف باند رنگی در عکس ها استفاده کنند.

تیم Pixelmator می‌گوید الگوریتم Deband برای «تجزیه و تحلیل هوشمند رنگ، شیب‌ و بافت‌ در تصاویر، تعیین مکان‌های آسیب‌دیده و صاف کردن یکپارچه آن‌ها بدون دست زدن به جزئیات ریزتر در سایر قسمت‌های تصویر» آموزش داده شده است.

در حالی که با محو کردن یا افزودن نویز برای پنهان کردن باند رنگی در عکس می توان استفاده کرد، حذف آن به تنهایی بسیار سخت است.. با جادوی یادگیری ماشینی، ما توانسته‌ایم جداسازی رنگ‌ها را با یک کلیک به فرآیندی بدون دردسر تبدیل کنیم و نتایج آن باور نکردنی است!

علاوه بر این، Pixelmator Pro 3.2.3 شامل چندین قالب Holidays نیز می‌شود و قابل سفارشی سازی و اشتراک گذاری هستند. 18 الگوی طراحی شده توسط هنرمندان وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد پست رسانه های اجتماعی، استوری‌ها، پوسترها و کارت های تبریک چاپ شده استفاده کرد. توسعه دهندگان Pixelmator می گویند این یک “هدیه کوچک از تیم Pixelmator” به کاربران است.

در اوایل این ماه، Pixelmator همچنین برنامه Pixelmator Photo خود را برای iOS با ابزارهای جدیدی برای بهبود وضوح و جزئیات سایه در تصاویر به روز کرده‌است. ویرایشگر تصویر Pixelmator Pro ، در Mac App Store با قیمت 19.99 دلار در دسترس است. مشتریان فعلی می توانند اپلیکیشن را با ویژگی های جدید به صورت رایگان به روز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.