امکان کنترل زوم دوربین گوشی با به‌روزرسانی گلکسی واچ 5

سامسونگ هفته گذشته، ارائه بروزرسانی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 و فراهم‌کردن امکان کنترل از راه دور زوم دوربین گوشی هوشمند را اعلام کرد.

سامسونگ هفته گذشته، ارائه بروزرسانی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 و فراهم‌کردن امکان کنترل از راه دور زوم دوربین گوشی هوشمند جفت شده با آنها را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، این به‌روزرسانی نرم‌افزاری اکنون برای گلکسی واچ 5 در ایالات متحده عرضه شده است.

بروزرسانی گلکسی واچ 5 اخیر با نسخه سیستم عامل R900XXU1AWA3 ارائه خواهد شد و با توجه به تغییرات ایجاد شده، یک برنامه جدید با عنوان Camera Controller به گلکسی واچ 5 اضافه می‌شود.

اکنون، هنگام باز کردن Camera Controller در ساعت هوشمند، نه تنها پیش نمایش دوربین در آن نمایش داده می‌شود و امکان استفاده از دکمه شاتر در آن وجود دارد، بلکه کاربر را  قادر به کنترل سطح زوم لنز دوربین نیز می‌کند. این کار با کوچک و بزرگ‌کردن تصویر صفحه نمایش با دو انگشت یا چرخاندن قاب (مجازی) انجام می‌شود.

به گفته سامسونگ، این ویژگی تنها هنگام استفاده از گوشی های هوشمند گلکسی کار می کند، یعنی در صورت استفاده از Samsung Galaxy Watch 5 (first generation of the Galaxy Watch smartwatch) با گوشی هوشمند پیکسل یا وان پلاس، نمی توان به این ویژگی دسترسی داشت. این به‌روزرسانی همچنین گزینه «Connected Device Diagnostics» را به برنامه‌های سامسونگ می‌افزاید به کاربر امکان بررسی مشکلات سخت‌افزاری گلکسی واچ 5 را می‌دهد و همچنین اطلاعاتی مانند سلامت باتری ساعت را به نمایش می‌گذارد.

با انتشار حال حاضر آخرین به‌روزرسانی برای گلکسی واچ ۵ در ایالات متحده، این ارتقا طی چند روز آینده برای گلکسی‌ واچ ۵ پرو، گلکسی‌ واچ ۴ و گلکسی‌ واچ ۴ کلاسیک نیز در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

ساعت‌های هوشمند Wear OS سامسونگ اخیرا از قابلیت phoneless Google Maps به منظور دسترسی به نقشه‌های گوگل بدون تلفن را دریافت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.