قابلیت‌های جدیدترین بروزرسانی گوگل پلی

گوگل به تازگی بروزرسانی گوگل پلی در دستگاه های اندروید را منتشر کرده است تا بتواند تجربه کاربری بدون باگ را برای کاربران فراهم کند.

گوگل به تازگی بروزرسانی گوگل پلی در دستگاه های اندروید را منتشر کرده است تا بتواند تجربه کاربری بدون باگ را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش تکناک، اگرچه هیچ تغییر یا ویژگی جدیدی از نسخه 35.5.14 این بروزرسانی گزارش نشده است، اما این نسخه با بهبودهای کلی برای ثبات و کارایی بیشتر ارائه می شود.

دانلود Google Play Store Apk

گوگل در هفته گذشته بروزرسانی جدیدی را برای گوگل پلی عرضه کرده است. این بروزرسانی، حجمی به اندازه 21.22 مگابایت دارد و در حال حاضر برای دستگاه‌هایی با اندروید ۱۳ و نسخه‌های قدیمی‌تر در دسترس است. برنامه به صورت خودکار در پس‌زمینه نصب می‌شود و در صورت تمایل به نصب دستی، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

این بروزرسانی جدید امکان اعمال چند تغییر جدید را در فروشگاه گوگل پلی به کاربران می‌دهد. همچنین، با نصب این بروزرسانی، فرآیند نصب برنامه‌ها و بازی‌های شخص ثالث از طریق شبکه وای‌فای پایدارتر خواهد شد. به علاوه، این بروزرسانی گزینه‌ای را برای دانلود برنامه‌ها از طریق شبکه موبایل در حالت انتظار وای ‌فای فراهم می‌کند.

آخرین بروزرسانی گوگل پلی (Google Play : digital distribution service by Google) همچنین شامل ویژگی‌های جدیدی است که به کاربران در کشف برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود کمک می‌کند. همچنین، این بروزرسانی فضای بهتری را برای بهینه‌سازی دانلودها و نصب سریع تر و ایمن تر فراهم می‌کند و بهبودهای مستمری در Play Protect برای حفظ امنیت دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، این بروزرسانی شامل بهبودهای عملکردی، رفع باگ‌ها، بهبودهای امنیتی، ثبات و دسترسی بهتر نیز می شود.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، قابلیت حذف داده‌های کاربر در یک برنامه خاص است که به زودی در پلی استور قابل استفاده خواهد بود. برنامه‌هایی که اجازه ایجاد حساب کاربری را به کاربران می‌دهند، باید همچنین اجازه حذف حساب کاربری را نیز به آنها بدهند و گزینه حذف باید به راحتی قابل دسترسی در داخل و خارج از برنامه باشد. همچنین، گوگل به تازگی ویژگی “آرشیو خودکار” را معرفی کرده است که با حذف خودکار داده‌های غیرضروری از برنامه‌هایی که برای مدت زمان قابل توجهی استفاده نشده‌اند، به آزادسازی حافظه کمک می کند.

در نهایت، توسعه دهندگان گوگل کروم اکنون قادرند آیکون‌هایی که شبیه به آیکون‌های پلی استور هستند را به برنامه‌های خود اضافه کنند. گوگل همواره با انتشار بروزرسانی‌ها و بهبودهای متنوع و منظم، همچنان در تلاش برای بهبود عملکرد برنامه‌های اساسی خود، از جمله پلی استور خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.