بروزرسانی Google Play Store با رنگی جدید و زیبا

گوگل به تازگی نسخه 36.4.15 برنامه Google Play Store را برای دستگاه های اندرویدی عرضه کرده است. این بروزرسانی شامل تغییرات چشمگیر ظاهری خواهد بود.

به گزارش تکناک، اگرچه گزارش صریحی درباره تغییرات این نسخه ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد تغییرات قابل مشاهده در بروزرسانی، ارزشمندی بهبودهای انجام شده را نشان می‌دهد.

دانلود برنامهPlay Store

بروزرسانی جدیدی که با دستگاه‌های اندرویدی با سیستم عامل Android 5 به بالا سازگار است، در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بروزرسانی در اندازه‌های مختلف برای دانلود موجود است، که بسته به نوع دستگاه مورد استفاده، متفاوت خواهد بود. اگرچه بروزرسانی به صورت خودکار در پس‌زمینه نصب می‌شود، اما کاربران همچنین می‌توانند آن را به صورت دستی دانلود و نصب کنند تا به‌طور کامل بروزرسانی شده و هماهنگ باشند.

یکی از تغییرات بصری مهم در بروزرسانی ماه جولای، معرفی تم آبی به عنوان جایگزین رنگ سبز قدیمی در Google Play Store است. این تغییر نشان می‌دهد که احتمالاً رنگ‌های پویا دیگری برای استفاده کاربردی وجود ندارد و همچنین ادغام Material You که پیش‌تر فقط به صفحه اصلی محدود بود، انجام شده است. حضور تم آبی در نسخه آزمایشی ماه مارس 2023 نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد در آینده نزدیک با پشتیبانی کامل از رنگ‌های پویا، منتشر شود.

در یک نسخه قبلی که در ماه ژوئن منتشر شد، گوگل تمرکز خود را بر سه حوزه کلیدی Google Play Store متمرکز کرده بود و تغییرات بیشتر به بهبود نتایج جستجو و قالب‌های تبلیغاتی با بهره‌گیری از بهینه‌سازی‌های مرتبط با جستجوهای خاص برنامه ها به منظور تجربه مرور کارآمدتر اختصاص داده شد. همچنین، تأخیر در بارگذاری تبلیغات در صفحه اصلی کاهش یافت و ناوبری برنامه روان‌تر شد. به علاوه، قسمت نظرسنجی از تغییرات مهمی بهره‌مند شد و با برجسته کردن اطلاعات حیاتی در نتایج جستجو، بهبودهای قابل توجهی را ارائه داد و به کاربران امکان تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در هنگام دانلود برنامه‌ها را فراهم کرد.

هدف گوگل از ارائه بروزرسانی‌های منظم برای Google Play Store حفظ ایمنی برنامه، عرضه برنامه کاربرپسندتر و رفع اشکال است. گوگل به عنوان بخشی از تعهد خود به حفظ حریم خصوصی داده‌های کاربران، دو ماه پیش قابلیتی را معرفی کرد و به کاربران اجازه حذف اطلاعات خود از برنامه‌های خاص را می‌دهد.

آخرین بروزرسانی Google Play Store شامل تغییرات بصری است که با معرفی تم آبی همراه است. این تغییرات بر اساس بهینه‌سازی‌های قبلی صورت گرفته‌اند و به حریم خصوصی و امنیت کاربران توجه ویژه‌ای دارند. این بروزرسانی‌ها به بهبود تجربه مرور برای کاربران اندروید کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.