AirTag اپل محافظت ضد تعقیب جدید دریافت می‌کند

ردیاب AirTag‌ اپل

اپل این هفته ‌بروزرسانی قابل‌توجه خود در دستگاه ردیاب AirTag را به منظور معرفی ابزار دقیق‌تر برای کمک به کاربر در شناسایی AirTag‌ های ناخواسته در مجاورت خود را تأیید کرده است.

به گزارش تکناک، این ویژگی جدید در iOS 16.2، پیدا کردن ایرتگ های ناخواسته را بسیار آسان تر می کند.

اپل دو بروزرسانی میان‌افزار برای ایرتگ ها منتشر کرده است، اما همیشه در مورد محتوای بروزرسانی‌های میان‌افزار سکوت می‌کند.

در یک سند پشتیبانی جدید، اپل فعال شدن ویژگی اصلی ضد تعقیب را تأیید کرده است و همه می توانند با ارتقاء به iOS 16.2، از خود محافظت کنند.

سیستم افزار ضد تعقیب AirTag

به گفته اپل جدیدترین بروزرسانی‌آن یک اصلاح سریع برای رفع فعال نشدن شتاب‌سنج ایرتگ در سناریوهای خاص ارائه می‌کند.

‌بروزرسانی پیشین سیستم‌افزار مربوط به دقت تشخیص بوده‌است و با استفاده از تراشه U1 در فرکانس‌های ایرتگ و UWB برای کمک به پیدا کردن ایرتگ ، کمک می‌کند.

این ابزار در ابتدا برای کمک به مکان یابی موارد مفقود شده و با راهنمایی ایرتگ ها با استفاده از مکان‌یابی فوق العاده دقیق و یک رابط عالی (تصویر) ایجاد شده‌است.

اکنون، با توجه به نگرانی‌هایی در مورد تعقیب و سایر فعالیت‌های شرورانه موجود با ردیاب AirTag‌ ، اپل این ویژگی را مجدداً تغییر داده است، بنابراین می‌توان از آن برای یافتن ایرتگ ‌هایی که به شما تعلق ندارند و ممکن است در میان وسایل شما بدون آگاهی یا رضایت شما قرار گرفته باشند، استفاده کرد.

ردیاب AirTag‌ اپل همراه با هشدارهایی به منظور اطلاع کاربران از حضور ایرتگ فرد دیگری راه‌اندازی شده‌اند. با این حال، این ویژگی برای یافتن ایرتگ های کوچک با قابلیت پنهان کردن راحت، مناسب نبود. در مواردی ایرتگ ها در مکان‌های صعب العبور، از جمله در زیر خودروها یا در محفظه دستکش وسایل نقلیه قرار داده‌شده‌اند.

این ابزار جدید به این معنی است که کاربران نه تنها از وجود یک ایرتگ ناخواسته آگاه می شوند، بلکه می توانند مکان آن را برای پیدا کردن و رهایی از آن مشخص کنند.

این ویژگی فقط در آیفون 11 یا بالاتر، از جمله بهترین آیفون های جدید اپل، آیفون 14 و 14 پرو، کار می کند.

به منظور استفاده از این ویژگی باید iOS 16.2 اجرا شود. هنگام اتصال به آیفون، سیستم عامل ایرتگ به طور خودکار به روز می شود. با این حال، بروزرسانی دقت تشخیص حتی اگر ایرتگ نداشته باشید، برای همه است. بنابراین ارتقاء آن بسیار حیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.