بزرگترین کارخانه گوشت مرغ آزمایشگاهی جهان در آمریکا ساخته می شود

گوشت آزمایشگاهی

شرکت گوشت مصنوعی Believer Meats در حال ساخت یک مرکز جدید تولید گوشت آزمایشگاهی در ایالات متحده است.

به گزارش تکناک، این شرکت می‌گوید برای ساخت یک کارخانه جدید در کارولینای شمالی که به بزرگترین کارخانه در نوع خود در جهان تبدیل خواهد شد، دست به کار شده است.

در این کارخانه با توجه به فناوری انحصاری شرکت سازنده، گوشت کشت‌شده در مقیاس تناژ بالا تولید خواهد شد.
همراه با استارت آپ هایی مانند Impossible Foods و Aleph Farms compatriots ، شرکت Believer Meats در تلاش است تا هزینه گوشت تولید شده در آزمایشگاه را کاهش دهد و در چند سال گذشته گام های مهمی در راستای این هدف برداشته و سرمایه گذاری های قابل توجهی را نیز انجام داده است. نتیجه این اقدامات کاهش هزینه مرغ پرورش یافته در آزمایشگاه به 1.70 دلار آمریکا برای هر سینه مرغ است.

این شرکت به دنبال توسعه این موفقیت ها با ساخت اولین کارخانه تجاری خود در ایالات متحده است. این مرکز می‌گوید روز گذشته در ویلسون کارولینای شمالی، در زمینی به مساحت 18،500 متر مربع تجهیزات و امکانات در حال نصب و راه اندازی است. پس از تکمیل، این مجموعه به بزرگترین مرکز تولید گوشت کشت‌شده در جهان تبدیل خواهد شد.
نیکول جانسون هافمن، مدیرعامل شرکت Believer Meats، گفت: تجهیزات ما Believer را به یک پیشرو در صنعت گوشت کشت شده تبدیل می‌کند. نام تجاری ما پیوسته تعهد خود را به فناوری و ظرفیت تولید در مقیاس بزرگ ثابت کرده است و با ساخت مرکز تولید جدید ما در ایالات متحده، ما یک گام به تجاری سازی نزدیکتر شده ایم.
شرکت Believer استانداردهایی را در سطح جهانی تعیین می کند تا برای نسل های آینده امکان خوردن و لذت بردن از گوشت فراهم شود.

شرکت Believer Meats می‌گوید به محض راه‌اندازی، این مرکز ظرفیت تولید حداقل 10 هزار تن گوشت کشت‌شده (احتمالاً یک رقم سالانه) را در انتظار تأیید نظارتی خواهد داشت. این هدف از طریق تکنولوژی “فرایند جوان سازی محیط کشت” این شرکت انجام می شود. در این فرایند سلول ها از حیوانات زنده گرفته می شوند و در ظرف های تخمیر فولادی ضد زنگ در حالی که مواد مغذی برای تکثیر و تشکیل بافت ها در دسترس است تغذیه می شوند و در نهایت به برش های خوراکی گوشت تبدیل می شوند.

جانسون هافمن گفت: Believer ماموریت دارد تا اطمینان حاصل کند که نسل‌های آینده می‌توانند از گوشتی که امروز می‌شناسیم و دوست داریم لذت ببرند.

پیشرفت در اولین تاسیسات ما در ایالات متحده نه تنها برای شرکت ما، بلکه برای کل این حوزه از علم نقطه عطفی است، زیرا تعهد ما به واقعیت بخشیدن به گوشت کشت شده را نشان می دهد. مقیاس تأسیسات ما یک جهش بزرگ به جلو برای اطمینان از این است که می‌توانیم گوشتی بسازیم که نه تنها خوشمزه، پایدار و مغذی باشد، بلکه در دسترس همگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.