بهبود دوربین ها در بروزرسانی جدید گوشی‌های Galaxy S23

اکنون سری گوشی‌های Samsung Galaxy S23 در حال دریافت یک بروزرسانی قابل توجه هستند. براین اساس تمامی سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش تکناک، این برند کره‌ای معمولاً در ارائه بروزرسانی سریع است، اما بروزرسانی ماه ژوئن امسال به تأخیر افتاد، هرچند دستگاه‌های دیگر گلکسی آن را دریافت کردند. بروزرسانی برای سری گوشی های Galaxy S23 باعث بهبودها و رفع باگ‌های مختلف می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را بخوانید.

بروزرسانی ژوئن برای سری گوشی های Galaxy S23 در حال حاضر در کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله اندونزی، تایلند، مالزی و فیلیپین در حال پخش است. انتظار می رود در مناطق دیگر نیز ارائه شود. نسخه‌ این بروزرسانی دارای شماره‌ نرم‌افزاری S91xBXXU2AWF1 است و دارای حجم فایل 2.2 گیگابایتی است. این بروزرسانی همچنین یک پچ امنیتی ژوئن را به همراه دارد. لازم به ذکر است که شماره ساخت بروزرسانی به منطقه خاصی که در آن قرار دارید وابسته است.

کاربرانی که دستگاه سری گوشی های Galaxy S23 دارند، می توانند به بخش  Settings > Software Update > بروند و در صورت در دسترس بودن بروزرسانی، بر روی گزینه Download و Install کلیک کنند.

کاربر توییتری فهرست تغییرات بروزرسانی ژوئن 2023 برای سری گوشی‌های Samsung Galaxy S23 را به اشتراک گذاشته است که شامل بهبودهای قابل توجهی در دوربین، از جمله گزینه 2 برابر زوم در حالت پرتره دوربین، رفع مشکلات عملکرد فوکوس خودکار و HDR و بهبود پردازش حالت شب می‌شود. علاوه بر این، ویژگی های لرزشی نیز بهبود یافته و انیمیشن ها و انتقال های صفحه کاربری نرم‌افزار بهبود و پایداری سیستم نیز افزایش یافته است.

اخیراً سامسونگ شروع به پخش بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 برای گلکسی Z Fold 4 کرده است که باعث رفع بیش از 60 عیب امنیتی یافت شده در تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.