بهبود قابلیت نظرسنجی در واتساپ

واتساپ در بروزرسانی اخیر خود، اقدام به تکمیل و اصلاح قابلیت نظرسنجی در این پیام رسان کرده است. این بروزرسانی در حال حاضر در اختیار کاربران ios قرار دارد.

به گزارش تکناک، واتساپ تقریباً هفته‌ای یک بار بروزرسانی با ویژگی‌های جدید دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد که این پیام رسان دیگر نیاز به ویژگی‌ جدیدی ندارد اما شرکت موظف است برای بهبود این پلتفرم، بیشتر تلاش کند.

چند ماه قبل، واتساپ ویژگی جدیدی را عرضه کرد که به کاربران اجازه نظرسنجی درون برنامه را می‌داد. با این حال، این ویژگی یک اشکال بزرگ داشت که به یک کاربر اجازه می داد تا چندین گزینه را انتخاب کند، که خیلی خوب به نظر نمی‌رسید. در این صورت، واتساپ هیچ گزینه‌ای برای کنترل تعداد آراء یک شخص نداشت. شرکت، این مشکل را سرانجام با این بروزرسانی جدید، رفع کرده است.

ویژگی جدیدی به نظرسنجی واتساپ اضافه شده است

واتساپ به تازگی یک بروزرسانی پایدار جدید برای دستگاه‌های iOS را با شماره ساخت 23.8.78 در App Store ارائه کرده است. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا تعداد گزینه هایی که یک کاربر می تواند در نظرسنجی انتخاب کند را محدود کنند. این به رفع مشکلاتی که کاربران برای به دست آوردن تعداد دقیق آراء دارند، کمک خواهد کرد.

واتساپ در App Store، لیستی از ویژگی های جدید این بروزرسانی را نشان می دهد. واتساپ در این لیست به قابلیت ساخت استیکرهای شخصی اشاره کرده است که هم اکنون، در حال استفاده است. همچنین به یک ویژگی قدیمی یعنی افزودن توضیحات به فایل های ارسال شده، اشاره کرد.

در این به روزرسانی جدید، واتساپ یک تنظیمات اضافی به ویژگی نظرسنجی اضافه کرده است. این تنظیمات جدید به کاربر اجازه می دهد تا قابلیت انتخاب چندین پاسخ در یک نظرسنجی را غیرفعال کند. این چیزی است که شرکت باید در ابتدا انجام می داد. با این حال، سرانجام این ویژگی فعال شده است. هنگام ایجاد نظرسنجی، شما می توانید قابلیت انتخاب چندین پاسخ توسط کاربران را برای آن غیرفعال کنید.

در دسترس بودن ویژگی جدید نظرسنجی واتساپ

در حال حاضر، واتساپ نسخه پایدار این ویژگی را برای کاربران پلتفرم iOS عرضه کرده است. اگر شما هنوز این ویژگی جدید را با سایر ویژگی های جدید ندارید، به معنی این است که باید برنامه خود را بروزرسانی کنید. با این حال، اگر واتساپ شما به روز است، ممکن است چند روز زمان ببرد تا آن را دریافت کنید. برای جلوگیری از از دست دادن ویژگی های آینده، توصیه می شود که به طور منظم بروزرسانی های واتساپ خود را انجام دهید. برای دستگاه های اندرویدی، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این ویژگی نداریم. امیدواریم که دستگاه های اندرویدی نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.