بهترین بازی‌های آفلاین برای آیفون

امروزه آیفون ها واقعا قدرتمند شده اند. در حقیقت، اکنون می‌توانید تجربه بازی با کیفیت در کنسول را در گوشی‌های هوشمند اپل داشته باشید.

به گزارش تکناک، زمانی که در سفر هستید، نیازی به همراه داشتن یک دسته بازی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که بهترین بازی های آفلاین آیفون را نصب کنید.

با این کار، ساعت ها و ساعت ها سرگرم خواهید بود بدون اینکه نگران هزینه های داده یا نداشتن وایفای باشید. اکنون، هنگام جستجوی بازی‌های آفلاین برای iOS، با عناوین زیادی برخورد خواهید کرد.

برخی از آنها حالت آفلاین خواهند داشت اما همچنان از شما می خواهند که در حین بازی آنلاین بمانید. اینها بازی هایی هستند که اگر به دنبال یک تجربه آفلاین خالص هستید، از آنها اجتناب می‌کنید.

بنابراین، کدام بازی‌های آفلاین را باید دانلود کنید؟ در ادامه، برخی از بازی‌های آفلاین منتخب را خواهید یافت که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کنند.

Old Man’s Journey ( بهترین بازی ماجراجویی آفلاین آیفون)

این بازی فراخوانی برای همه علاقه مندان به پازل و طرفداران روایت های دل انگیز است.بازی Old Man’s Journey تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را ارائه می دهد.

این بازی جذاب از شما می خواهد که یک پیرمرد را در مناظر زیبا راهنمایی کنید. بازی کردن با آن آسان است. شما با دستکاری محیط و با کنترل های لمسی ساده، بازی می کنید.

سفر پیرمرد فقط حل پازل نیست. همانطور که به مرد کمک می کنید تا در مسیر حرکت کند، بازی، داستانی را در مورد زندگی او از طریق تصاویر زیبا و تعاملات ظریف بازگو می کند. اینجا دیالوگی وجود ندارد، اما سفر احساسی ،واضح و فریبنده است.

دانلود از: https://apps.apple.com/us/app/old-mans-journey/id1204902987

Monument Valley ( بهترین بازی آفلاین پازل آیفون)

دنیای بازی های موبایلی مملو از عناوین پازلی است. اما Monument Valley از اکثر آنها متفاوت است. این بازی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و چالش‌های شگفت‌انگیز، بازیکنان را مجذوب خود می‌کند.

تصور کنید که در مناظر باور نکردنی حرکت می کنید، جایی که سایه های نوری ، درک شما را منحرف می کنند. این دنیای Monument Valley است! با دستکاری خود محیط، مسیرهای جدیدی ایجاد کرده و پازل های هوشمندانه ای را حل خواهید کرد.

Monument Valley تجربه‌ای آرامش‌بخش و از نظر بصری لذت‌بخش را ارائه می‌دهد که برای بازی بدون اتصال به اینترنت عالی است. پس آماده شوید تا دیدگاه خود را به چالش بکشید و دنیایی از زیبایی غیرممکن را کشف کنید!

دانلود از: https://apps.apple.com/us/app/monument-valley/id728293409

Star Wars: Knights of the Old Republic ( بهترین بازی کلاسیک آفلاینiOS )

برای طرفداران جنگ ستارگان، Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR) یک گزینه ضروری است. حتی اگر از طرفداران جنگ ستارگان نباشید، KOTOR را دوست خواهید داشت. این برای همه کسانی است که از یک ماجراجویی RPG جذاب لذت می برند.

KOTOR که در اصل یک رایانه شخصی و ایکس باکس کلاسیک بود، برای دستگاه های تلفن همراه نیز سازگار شده است. این پورت امکان تجربه این داستان حماسی را فراهم می کند. برای کسانی که تعجب می کنند، این بازی شما را هزاران سال قبل از حماسه اسکای واکر می برد. شما باید شخصیت خود را بسازید. آیا شما تبدیل به یک شوالیه مهم خواهید شد که برای همیشه از قدرت برای اهداف خوب استفاده می کند؟

یا تسلیم جذابیت سمت تاریک خواهید شد؟ KOTOR قابلیت پخش مجدد فوق العاده ای را ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که با هر بازی، داستان را از دیدگاه های مختلف تجربه کنید.

اگرچه این یک بازی آیفون آفلاین است، اما KOTOR دنیایی عظیم را برای کاوش ارائه می دهد. پر از شخصیت های به یاد ماندنی و وقایع چالش برانگیز است. فراموش نکنیم که به انتخاب های تاثیرگذاری که روایت را شکل می دهند نیز اشاره کنیم.

دانلود از: https://apps.apple.com/us/app/star-wars-kotor/id611436052

Flow Free (یکی دیگر از بازی‌های پازل عالی آفلاین iOS )

به دنبال یک بازی پازلی هستید که یادگیری آن آسان باشد اما به شدت سرگرم کننده باشد؟ Flow Free یک گزینه عالی است!

این بازی یک مفهوم ساده را ارائه می دهد: نقاط رنگی مطابق با خطوط را برای ایجاد یک “جریان” وصل کنید. چالش؟ شما نباید خطوط را روی هم بندازید و باید از همه رنگ ها استفاده کنید.

با سطوح آسان شروع کنید. سپس، خود را برای مراحل بعدی که ذهن شما را درگیر می کند آماده کنید. با رنگ‌های بیشتر و الگوهای پیچیده، Flow Free شما را مجبور می‌کند ساعت‌ها استراتژی داشته باشید. اما نگران نباشید، احساس موفقیت زمانی که بالاخره یک پازل سخت را حل می کنید، رضایت خالص است!

دانلود از : https://apps.apple.com/us/app/flow-free/id526641427

Brothers in Arms 3 ( بهترین بازی تیراندازی آفلاین برای آیفون)

این بازی تیراندازی یک تجربه هیجان انگیز از جنگ جهانی دوم را ارائه می دهد که می توانید کاملاً آفلاین از آن لذت ببرید.

هیچ تجربه قبلی لازم نیست. به درستی وارد شوید و در کنار برادران مسلح خود در نبردهای نمادین بجنگید. بازی فشرده، سکانس‌های اکشن و کمپین متنوع، همه چیز را تازه و جذاب نگه می‌دارد.

Brothers in Arms 3 یک ماجراجویی آفلاین قابل توجه را ارائه می دهد، مناسب برای گیمرهایی است که هوس یک داستان هیجان انگیز و اکشن بدون اتصال به اینترنت را دارند.

دانلود از: https://apps.apple.com/us/app/brothers-in-arms-3/id656124384

Grand Theft Auto: San Andreas (بهترین بازی اکشن-ماجراجویی آفلاین آیفون)

فرنچایز Grand Theft Auto (GTA) مانند یک تاج پر از جواهر است. در حالی که ممکن است در مقایسه با عناوین جدیدتر، از پیشرفته ترین گرافیک برخوردار نباشد، San Andreas به طرز قابل توجهی خوب است و داستانی جذاب را ارائه می دهد که در یک دنیای باز اتفاق می افتد.

CJ در حالی که او در شهر شلوغ سن آندریاس حرکت می کند، در مقابل باندها، پلیس و چالش های یک زندگی پر دردسر قرار می گیرد. زیبایی سن آندریاس در آزادی آن نهفته است. ماموریت های داستانی جذاب را دنبال کنید و دنیای باز گسترده را با سرعت کاوش کنید. ضرب و شتم ایجاد کنید، سرگرمی خود را ایجاد کنید و جذابیت کلاسیک GTA را تجربه کنید، همه بدون نیاز به یک مگابایت اینترنت.

دانلود از: https://apps.apple.com/us/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.