بهترین برنامه های ویرایش ویدیو در اندروید

ساخت ویدئوهای جذاب در اندروید نیاز به مهارت حرفه‌ای ندارد و می توانید با بهره گیری از برنامه های مختلف ویرایش ویدیو آنها را به راحتی بسازید.

به گزارش تکناک، ما در ادامه 12 برنامه برتر در حوزه ویرایش و ساخت ویدئو در اندروید را به شما معرفی می کنیم.

ویدیوهای کوتاه مانند Instagram Reels، YouTube Shorts و TikTok Stories به سرعت به پرطرفدارترین محتوا در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند. در حالی که همه این برنامه‌های رسانه‌ای دارای امکانات قوی ویرایشی درون برنامه ای هستند، هیچ چیز بهتر از یک برنامه ویرایشگر ویدیوی اختصاصی در تلفن شما نیست. همچنین شما می‌توانید خاطرات شگفت‌انگیزی از سفر تعطیلاتی اخیر خود را درست کنید.

اگر در زمینه ویرایش ویدیو تازه کار هستید، استفاده از برنامه‌هایی که ما انتخاب کرده‌ایم راحت‌تر از برنامه‌های دسکتاپ مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro هستند و اگر به دنبال ارتقاء بازی ویدیویی خود هستید، گوشی های گلکسی سامسونگ مورد علاقه ما دارای دوربین های عالی هستند. برنامه های موجود در این راهنما به دلیل اینکه قابلیت های قوی ویرایشی را بدون پیچیدگی ارائه می‌دهند، انتخاب شده‌اند و بیشتر بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی کار می‌کنند و ارزان یا رایگان هستند.

Adobe Premier Rushساخت ویدئوهای جذاب در اندروید نیاز به مهارت حرفه‌ای ندارد و می توانید با بهره گیری از برنامه های مختلف ویرایش ویدیو آنها را به راحتی بسازید.

در مورد بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئویی در اندروید حرف می‌زنیم، چطور می‌توانیم یک پیشنهاد از Adobe را در نظر نگیریم؟ Adobe Premier Rush برای اعضای Creative Cloud، برنامه‌ای ضروری است. با حساب کاربری Adobe خود وارد شوید، عکس‌ها و فیلم‌های خود را از تلفن همراه خود وارد کنید و قابلیت‌های ویرایش ویدئویی را بررسی کنید. شما می‌توانید سرعت ویدئو را تنظیم کنید، چندین کلیپ را ترکیب کنید، از هزاران ترک صوتی انتخاب کنید، از پیش‌تنظیمات رنگ استفاده کنید و همچنین گرافیک اضافه کنید.

 

اگر از پلن پریمیوم Premier Rush یا Creative Cloud استفاده کنید، می‌توانید پروژه های خود را همگام سازی کنید و در صورت داشتن تلفن همراه دیگر، ویرایش را ادامه دهید.

هزینه: رایگان / 5 تا 35 دلار در ماه

KineMaster

کاین مستر قالب‌های آماده‌ای در دسته‌بندی‌هایی مانند اینستاگرام، مقدمه یوتیوب، ولاگ، ریلز، بازی‌ها و غیره ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید یک ویدیوی جدید را از ابتدا درست کنید KineMaster . همان رابط منظره آشنا را با تمام ویژگی های مورد نیاز ویرایش ویدیو ارائه می دهد. شما می‌توانید تغییر صدای خود را اعمال کنید، برچسب، افکت، متن، ویدیوی معکوس و پس‌زمینه را حذف کنید.

KineMaster ، KineCloud را معرفی کرده است. اشتراک‌های پرداخت شده می‌توانند ویدیوها را با حداکثر 10 گیگابایت آپلود کنند و پروژه‌های خود را در دستگاه‌های دیگر ادامه دهند.

هزینه: رایگان / 1 تا 50 دلار برای هر آیتم

PowerDirector

اگر تمایل دارید با یک جدول زمانی ویدئویی سنتی کار کنید، بهتر است از PowerDirector استفاده کنید. این برنامه یک کتابخانه موجودی داخلی و بیش از 4300 الگوی قابل تنظیم دارد که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن ویدئوهایتان را ادیت کنید. شما می توانید از پایدارساز ویدئو برای رفع لرزش ویدئوهای خود استفاده کنید، افکت ها، کنترل رنگ و اشباع را به دقت کنترل کنید و بسیاری دیگر. توسعه دهندگان اخیراً حالت ویرایش عکس عمودی را معرفی کرده اند.

اشتراک Premium PowerDirector به شما دسترسی به کتابخانه عکس بدون حق کپی‌رایت از Shutterstock را فراهم می کند. این برنامه بر روی دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ مانند تلفن های همراه تاشو یا تبلت های برتر اندرویدی با استفاده ای آسان و لذت بخش همراه است.

هزینه: رایگان / 1 تا 250 دلار برای هر مورد

Fimora

Filmora  را با تمرکز بر روی جوانان نسل millennials و Gen Z، با ویرایش ویدئویی عمودی، استیکرهای چشمگیر، افکت ها، شکلک ها و موارد دیگر همراه است. شما می توانید از بیش از 1000 افکت صدایی، بیش از 5000 استیکر حرفه ای، استایل های متن روز، و پخش معکوس استفاده کنید. همچنین می توانید به ویدئوها پس زمینه اضافه کنید و نسبت ابعاد را تنظیم کنید. این برنامه برای پلتفرم های رسانه اجتماعی، ویرایشگر ویدئویی کاملی است. با این حال، برجسته بودن لوگوی برند و تبلیغات ممکن است آزاردهنده باشد. برای حذف آنها باید با یکی از طرح‌های پولی اشتراک بگیرید.

هزینه: رایگان / 0.50 تا 60 دلار برای هر مورد

GoPro Quik

در حالی که GoPro Quik با لیست طولانی از ویژگی های ویرایش ویدیو به خوبی شناخته نشده است، اما با یک لمس هوش مصنوعی کار را انجام می دهد. وقتی چند عکس و فیلم را انتخاب می کنید، برنامه به طور خودکار بهترین لحظات شما را انتخاب می کند، افکت های سینمایی و موسیقی را اضافه کرده و یک ویدئوی قابل اشتراک گذاری ایجاد می کند. ویرایش های خودکار یکی از بهترین ویژگی ها برای مبتدیانی است که به دنبال ایجاد یک ویدیوی سریع در حال حرکت هستند. با یک طرح پولی، شما می توانید ویژگی های بیشتری را برای ویرایش ویدئو و پشتیبانی کامل از رسانه ها دریافت کنید.

هزینه: رایگان / 2 تا 50 دلار برای هر مورد

Splice

Splice قابلیت های ویرایش ویدئوی حرفه ای دسکتاپ را برروی گوشی اندرویدی شما فراهم می کند. شما می توانید لحظات مورد علاقه خود را از یک ویدئو انتخاب کرده، متن و لایه های اضافی و موسیقی را اضافه کرده و با استفاده از Timeline قابل فهم، ویرایش ویدئو را به پایان برسانید. همچنین می توانید سرعت را تنظیم کنید تا در حالت Slow-motion ویدئوهای شگفت انگیزی ایجاد کنید.این برنامه به شما اجازه می دهد تا ویدئوها را با کیفیت بالا منتقل کنید و خلق خود را بر روی پلتفرم های رسانه اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و TikTok به اشتراک بگذارید.

هزینه: رایگان / 1-210 دلار برای هر آیتم

VivaVideo

VivaVideo یک برنامه ویرایش ویدئو دیگر در اندروید است. به لطف استیکرها، فونت های منحصر به فرد، افکت های FX، چندین افکت پس زمینه و تم های شیک، این برنامه در بین جوانان محبوب است. به جای ویژگی های سطح حرفه ای، VivaVideo بر روی سهولت در استفاده تمرکز کرده تا ویرایش ویدئو برای مبتدیان بدون مشکل باشد. این برنامه با یک سازنده ویدئو TikTok رایگان با آهنگ ها و متن آهنگ همراه است. اگر شما می خواهید ریل های کوتاه و جذاب یا داستان های مد روز را ایجاد کنید، این برنامه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

هزینه: رایگان / 1 تا 60 دلار برای هر مورد

Google Photos

شما نباید Google Photos را به عنوان یک برنامه گالری مجهز به ابر در اندروید نادیده بگیرید. به غیر از ویژگی های ویرایش عکس، برنامه مملو از افزونه های ویرایش ویدیو است. شما می توانید از ابزارهای Markup برای تاکید بر قسمت خاص، اضافه کردن متن و صادر کردن یک تصویر جذاب از ویدئو استفاده کنید. Google Photos دارای چندین فیلتر و ابزار مفید برای تنظیم روشنایی، کنتراست، HDR، نقطه سفید، اشباع و بیشتر است. شما حتی می توانید یک فیلم از عکس ها و ویدئوهای موجود خود ایجاد کنید.

با این حال، شما نمی توانید موسیقی را از حافظه گوشی خود وارد کنید. Google Photos همچنین برخورداری از ادغام با YouTube Music را ندارد.

هزینه: رایگان

Magisto

Magisto کاربران رسانه های اجتماعی را با ابزارهای هوشمند ویرایش ویدیو هدف قرار می دهد. این برنامه دارای یک دستیار هوش مصنوعی برای ویرایش رسانه شما با گرافیک زیبا است. با صدها استیکر رنگارنگ که در دسترس شماست، شما می توانید سرگرمی را به ویدئو خود اضافه کنید و در کوتاهترین زمان کلیپی مد روز ایجاد کنید. Magisto چند طرح ممتاز برای افزودن سبک‌های حرفه ای، حذف واترمارک، افزایش طول فیلم و باز کردن قفل بیش از 3 میلیون عکس استوک برای استفاده در یک ویدیو ارائه می‌کند.

این برنامه همچنین ابزارهای میزبانی ویدیو و اشتراک گذاری را برای ایجاد پیوندهای محافظت شده با رمز عبور ارائه می دهد. به این ترتیب، فقط افراد مجاز می توانند ویدیوی ویرایش شده شما را بررسی کنند.

هزینه: رایگان / 1 تا 200 دلار برای هر مورد

InShot

بیشتر ویژگی‌های InShot برای اینفلوئنسرها است. این برنامه ابزارهای ویرایش ویدئویی پایه و پیشرفته را برای ایجاد کلیپ های مد روز ارائه می دهد. شما می توانید ویدئوها را قطع کنید، سرعت آنها را تنظیم کنید، ویدئوها را عقب برگردانید، اسلایدشوها را ایجاد کنید و با استفاده از افکت های جسمی فعال شده توسط AI  از آن استفاده کنید. این برنامه بدن را شناسایی می کند و افکت های منحصر به فرد AI را اضافه می کند تا ویدئوهای حرفه ای ایجاد شود. با 1000+ استیکر، meme های خنده دار، پس زمینه های طراحی شده و پشتیبانی از کلاژهای عکس ، فقط چند دقیقه تا برجسته کردن ویدئوی خود در رسانه های اجتماعی فاصله دارید.

هزینه: رایگان / 1 تا 200 دلار برای هر مورد

Funimate

هدف Funimate جایگزین کردن یک ویرایشگر ویدیویی حرفه ای مانند Premier Rush نیست. این برنامه با استفاده از ویژگی های برتر ویرایش ویدئو مانند انتقال ها ، فریم های کلیدی، ماسک های ویدئو، افکت های AI، افکت های متن و ترکیب افکت، سعی در جذب کاربران رسانه های اجتماعی دارد. این برنامه همچنین با ادغام اجتماعی خوبی همراه است. شما می توانید ویدئوهایی را برای چالش های هفتگی ضبط کنید ، خلاقیت خود را با جامعه Funimate به اشتراک بگذارید و از دیگران الهام بگیرید تا درگیری خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

هزینه: رایگان / 1.5 تا 70 دلار برای هر مورد

CapCut

CapCut متعلق به شرکت Bytedance ، برنامه رسمی ویرایش و سازنده ویدئو برای کاربران TikTok است. اگر شما به طور مکرر برای حساب TikTok خود ویدئوها درست می کنید، این برنامه را بررسی کنید. شما می توانید افکت های Slow-motion را اضافه کنید، فیلم ها را ثابت کنید، از chroma key برای حذف رنگ های خاص از ویدئوها استفاده کنید و زیرنویس های خودکار را برای مخاطبان جهانی خود اضافه کنید.

CapCut هر هفته فیلترهای جدیدی را به برنامه اضافه می کند. شما همچنین باید افکت های مد روزی مانند Blur، Glitch و 3D را بررسی کنید تا خلاقیت خود را بیان کنید. در حالی که ویرایش ویدئو برای TikTok ایده آل است، شما می توانید فرمت را تنظیم کنید تا برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی آماده سازی صورت پذیرد.

هزینه: رایگان / 1 تا 75 دلار برای هر آیتم

با کمک چند برنامه ویرایشی، به راحتی می‌توانید ویدئوهای شگفت‌انگیزی را در اندروید ایجاد کنید. برنامه ویرایش ویدئوی مورد علاقه خود را از لیست انتخاب کرده و با خلاقیت خود دوستان، خانواده و دنبال کنندگان خود را شگفت‌زده کنید. اگر می‌خواهید عکس‌های خود را ویرایش کنید، بهترین برنامه‌های ویرایش عکس در اندروید را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.