بهترین هدفون های بیسیم سال 2023

هدفون بیسیم واقعی (TWS) برای خیلی‌ از افراد مهم هستند. اما استفاده از چنین هدفون هایی هرگز آسان نبوده است. پیدا کردن یک هدفون بی سیم کاربردی و مقرون به صرفه ممکن است چالش هایی به همراه داشته باشد.

به گزارش تکناک، برای انتخاب چنین هدفون (دستگاهی که نزدیک گوش قرار می گیرد و صدا را پخش می کند) هایی شما باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که از مهمترین آنها می توان به دوام،راحتی،کیفیت صدا و عملکرد اشاره کرد. در ادامه فهرستی از بهترین هدفون های بی سیم با قابلیت هایی که گفته شد را برایتان آورده ایم.

بیشتر بخوانید:

ONEPLUS NORD BUDS 2 بهترین هدفون مقرون به صرفه با قابلیت حذف نویز

این هدفون بیسیم در واقع جانشین OnePlus Nord Buds است که برای بسیاری از افرادی که به دنبال هدفون‌ های TWS ارزان قیمت هستند، انتخاب مناسبی بوده است. اما با استفاده از Nord Buds 2، شرکت OnePlus محدودیت هایی را برای این هدفون گسترش داد.

هرکدام از بادها می توانند تا 25 دسی بل حذف نویز فعال را ارائه دهند. به لطف این قابلیت شما به راحتی می توانید یک تجربه لذت بخش از گوش دادن به موسیقی در هر کجا داشته باشید.

همچنین این هدفون ها از همان طراحی قدیمی Nord Buds بهره می برند که این به این معنی است که به اندازه نمونه های اصلی راحت خواهند بود.

اگرچه هدفون‌ های این گوشی فوق‌العاده ارزان هستند، اما OnePlus در کیفیت ساخت آن کوتاهی نکرده است. Nord Buds 2 دارای رتبه IP55 است که حتی در روزهای بارانی و شنا کارایی خود را حفظ می کنند.

ویژگی های کلیدی:

  • عمر باتری: تا 36 ساعت
  • کدک های پشتیبانی شده: AAC و SBC
  • نسخه بلوتوث: 5.3
  • رتبه IP: IP55

ANKER LIFE P3 – بهترین هدفون دارای قابلیت حذف نویز برای رفت و آمد و مسافرت

شرکت Anker برخی از بهترین هدفون‌ ها و هدفون های بیسیم را تولید می‌کند. Anker Life P3 مطمئناً سزاوار جایگاه دوم در این لیست است.

Anker قابلیت حذف نویز چند حالته را در Life P3 قرار داده است تا از بهترین عملکرد ANC اطمینان حاصل کند. این قابلیت، حذف نویز را با توجه به مکانی که در آن هستید همگام‌سازی می‌کند.

حالت‌های حمل‌ونقل، فضای باز و فضای داخلی وجود دارد که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از تمام صداهای پس‌زمینه تحریک‌کننده در هر محیطی جلوگیری کنند.

بادهای این هدفون دارای درایورهای کامپوزیت 11 میلی متری هستند که قادر به ارائه صداهای کوبنده هستند. همچنین، عملکرد تماس در این دستگاه عالی است. Life P3 دارای شش میکروفون و یک الگوریتم تماس انحصاری است.

ویژگی های کلیدی:

  • عمر باتری: تا 35 ساعت
  • کدک های پشتیبانی شده: AAC و SBC
  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • رتبه IP: IPX5

 HUAWEI FREEBUDS 5I بهترین هدفون با قابلیت حذف نویز با صدای HI-RES

اخیراً، هواوی ایربادهای خود را ارتقا داده است. هواوی از معرفی هدفون‌ های با طراحی پیشگامانه گرفته تا معرفی خلاقانه‌ترین بادهای TWS این کار را انجام داده است. با این حال، اگر به دنبال یک جفت هدفون ارزان قیمت هستید که عملکرد عالی ANC را ارائه دهد، باید Huawei FreeBuds 5i را تهیه کنید.

اول از همه، Huawei FreeBuds 5i دارای دو حالت ANC است. شما می توانید با در نظر گرفتن محیطی که در آن هستید، یکی را انتخاب کنید و این واقعیت که FreeBuds 5i می تواند صداهایی را که 42 دسی بل هستند حذف کند به این معنی است که بادها در ارائه یک تجربه شنیداری همه جانبه مناسب به شما عالی عمل خواهند کرد.

اما این همه ماجرا نیست! اگرچه خرید این هدفون بیسیم مقرون به صرفه است، اما دارای ویژگی های فوق العاده بیشتری نیز هست. بادهای آن دارای رتبه IP54 هستند و از اتصال چند نقطه ای بلوتوث پشتیبانی می کنند. حتی از HiFi با کدک LDAC سونی نیز پشتیبانی می کند. یادتان باشد که با روشن بودن ANC می‌توانید تا 28 ساعت زمان اجرا داشته باشید! به طور خلاصه، Huawei FreeBuds 5i فوق العاده است.

ویژگی های کلیدی:

  • عمر باتری: تا 28 ساعت
  • کدک های پشتیبانی شده: AAC، SBC و LDAC
  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • رتبه IP: IP54

XIAOMI REDMI BUDS 4 PRO   با عمر باتری طولانی

در اصل این هدفون بیسیم تقریباً همه چیزهایی را که FreeBuds 5i ارائه می دهد را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، Redmi Buds 4 Pro از کدک صوتی LDAC پشتیبانی می‌کند که راه را برای لذت بردن از صدای Hi-Res هموار می‌کند. علاوه بر این، عملکرد ANC بادهای این دستگاه بسیار عالی است. آنها می توانند تا 43 دسی بل حذف نویز فعال را ارائه دهند.

اما چیزی که در Redmi Buds 4 Pro می درخشد، عمر باتری است. با یک بار شارژ می توانید تا 9 ساعت از این دستگاه استفاده کنید. به طور کلی، اگر به دنبال بهترین هدفون حذف نویز هستید، از خرید Redmi Buds 4 Pro ناامید نخواهید شد.

ویژگی های کلیدی:

  • عمر باتری: تا 36 ساعت
  • کدک های پشتیبانی شده: AAC، SBC و LDAC
  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • رتبه IP: IP54

PANASONIC RZ-S500W راحت ترین ایرباد با قابلیت حذف نویز

شاید نام این هدفون بیسیم پاناسونیک را نشنیده باشید یا اصلا آن را ندیده باشید. وقتی صحبت از بهترین هدفون های بیسیم به میان می آید، پاناسونیک معمولاً اولین نامی نیست که علاقه مندان به موسیقی به آن فکر می کنند.

اساسا، RZ-S500W هر چیزی را که در یک هدفون بی سیم خوب می خواهید، اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه، در خود دارد. این دستگاه دارای فناوری حذف نویز فوق العاده ای است. بنابراین شما می‌توانید با کمترین حواس‌پرتی به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

بادهای این هدفون دارای میکروفون دوتایی هستند تا تمام نیازهای تماس صوتی شما را برطرف کنند. عمر باتری این دستگاه نیز شگفت انگیز است. با گنجاندن کیف شارژ، شما می توانید تا 19.5 ساعت از آن استفاده کنید و به لطف ویژگی شارژ سریع USB-C، باد ها می توانند تنها با 15 دقیقه شارژ، 70 دقیقه پخش را به شما ارائه دهند. در نهایت، بسته‌های RZ-S500W با ارائه پنج سر گوشی مختلف به شما کمک می‌کند تا راحت ترین و مطمئن ترین
Headphone (small loudspeakers worn on the head for listening to music or for communications purposes) را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • عمر باتری: تا 19.5 ساعت
  • کدک های پشتیبانی شده: AAC و SBC
  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • رتبه IP: IPX4

2 دیدگاه برای “بهترین هدفون های بیسیم سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.