بهترین گوشی های پرچمدار سال 2023 کدامند؟

اگر به دنبال یک گوشی رده بالا و پرچمدار هستید و برای خرید آن محدودیت مالی ندارید، به قدری گزینه‌های زیادی در اختیار دارید که قطعا غافلگیر خواهید شد.

به گزارش تکناک، ما در این مطلب به شما برترین گوشی های پرچمدار را معرفی می کنیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA

Galaxy S23 Ultra یکی از گوشی های پرچمدار سال 2023 است. این گوشی دارای طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و عمر باتری طولانی مدت است. این گوشی در چندین رنگ اصلی عرضه می شود و ظاهر آن شباهت زیادی به مدل قبلی خود یعنی S22 Ultra دارد. S23 Ultra دارای لبه های گرد به منظور چسبندگی بهتر و صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی است که توسط Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود. این گوشی دارای یک پنل DYNAMIC Amoled X2 با قابلیت نرخ تازه سازی تطبیقی ​​است که به راحتی قابل تنظیم است.

Galaxy S23 Ultra از تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد که همین موضوع آن را به قوی ترین گوشی موجود در بازار تبدیل می کند. این گوشی می تواند تمام بازی ها را با سرعت کامل بدون اینکه داغ شود، اجرا کند. عمر باتری این گوشی نیز قابل توجه است و با حداقل استفاده، تا دو تا سه روز دوام می آورد.

دوربین S23 Ultra به لطف زوم‌های x3 و x10، لنز فوق‌واید و تثبیت‌کننده ویدیویی عالی تا رزولوشن 8K، بسیار پرکاربرد است. سخت افزار One UI این گوشی درجه یک است و تا چهار سال به روز رسانی اندرویدی و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند.

APPLE IPHONE 14 PRO

آیفون 14 پرو مانند سال گذشته گوشی پرچم دار خانواده آیفون است. این گوشی دارای چندین ویژگی جدید است که بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است. طراحی گوشی تغییری نکرده اما صفحه نمایش و اجزای داخلی آن ارتقا یافته است.

صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی بی عیب و نقص است. آیفون 14 پرو از پنل جدید Super Retina XDR با وضوح کمی بالاتر از آیفون 13 پرو استفاده می کند. پویایی رنگ تقریباً در این گوشی بی نقص است و بریدگی بالای گوشی با جزیره دینامیک جایگزین شده است که یک مرکز اطلاع رسانی پویا و کوچک است.

بخش عکاسی این گوشی به لطف سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و لنز اصلی 48 مگاپیکسلی همچنان موفق است. زوم x2 این گوشی عالی است و حالت تصویربرداری Action گزینه خوبی برای فیلمبرداری ارائه می دهد. در واقع این گوشی یکی از بهترین گوشی های موجود برای عکاسی است.

اپل یک تراشه جدید به نام A16 Bionic را برای بهبود عملکرد در این گوشی استفاده کرده است و نتایج آن هم چشمگیر است. A16 Bionic نسبت به آیفون 13 کارآمدتر است و گرمایش گوشی را به خوبی مدیریت می کند.

با این حال، این گوشی دارای معایبی نیز هست. سرعت شارژ این گوشی چه با سیم و چه بی سیم، بسیار کند است و وزن گوشی تقریبا زیاد است. قیمت این گوشی نیز افزایش چشمگیری داشته است که ممکن است این مسئله برخی از خریداران را منصرف کند.

آیفون 14 پرو مکس همان ویژگی های 14 پرو را دارد، اما با صفحه نمایش 6.7 اینچی بزرگتر و برخی ویژگی های بهتر.

GOOGLE PIXEL 7 PRO

GOOGLE PIXEL 7 PRO یک گوشی پرچم دار جدید است که تجربه ای خالص از اندروید و طراحی منحصر به فردی را ارائه می دهد. در مقایسه با Pixel 6 Pro، طراحی این گوشی تغییرات جزئی داشته است و پوشش نوار لنز از شیشه به فلز تبدیل شده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد است که کیفیت عالی را ارائه می دهد. همچنین این گوشی دارای حداکثر روشنایی 1331 cd/m² در HDR و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​است که از 10 تا 120 هرتز متغیر است.

این گوشی توسط پردازنده Tensor G2 که دومین نسخه از SoC گوگل است، نیرو می گیرد. این پردازنده روان بودن این گوشی فوق العاده را تضمین می کند. این پردازنده برای بازی طراحی نشده است، اما به راحتی می تواند بازی‌هایی مانند Fortnite یا Genshin Impact را اجرا کند.

دوربین Pixel 7 Pro همان جایی است که تخصص گوگل در هوش مصنوعی می درخشد. این گوشی سه سنسور 50 Mpx برای زاویه باز، 12 پیکسل برای لنز فوق عریض و 48 برای لنز تله فوتو، در ترکیب با الگوریتم های گوگل، عکس های استثنایی تولید می کنند. این گوشی از فناوری Super Res Zoom که نرم‌افزاری است که از هوش مصنوعی به منظور زوم کردن تا x30 بدون از دست دادن کیفیت زیاد استفاده می‌کند، بهره می برد.

ظرفیت استاندارد باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است. اگر استفاده زیادی از این گوشی نکنید، می تواند یک روز و نیم یا حتی دو روز دوام بیاورد. با این حال این گوشی بسیار کند شارژ می شود و حدود دو ساعت طول می کشد تا به 100٪ برسد.

SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4

سامسونگ حضور پررنگی در بخش گوش های پرچم دار دارد. سامسونگ یک شرکت کره ای است و در زمینه گوشی های هوشمند تاشو پیشرو است و اولین کمپانی بود که چنین گوشی هایی را به بازار عرضه کرد. اکنون، چهارمین نسخه گلکسی زد فولد با تغییرات چشمگیری از راه رسیده است.

Z Fold 4 از نظر زیبایی ظاهری بسیار شبیه به مدل قبلی خود یعنی Z Fold 3 است. لولا این گوشی محکم است، اما چین خوردگی آن همچنان قابل توجه است و در هنگام لمس، کاملا قابل لمس است. صفحه نمایش خارجی آن کوچک و تنها 6.2 اینچ است، اما وضوح بالای 2316 در 904 پیکسل دارد و حتی می تواند تا 120 هرتز را پشتیبانی کند. در همین حال، صفحه نمایش داخلی بسیار بزرگتر با اندازه 7.6 اینچ و وضوح 2176 در 1812 پیکسل است.

از نظر عملکرد، پردازنده این گوشی که Snapdragon 8+ Gen 1 می باشد، تضمین می کند که همه چیز در این گوشی به خوبی اجرا می شود و تجربه لذت بخشی برای بازی ارائه می دهد. دوربین این گوشی بسیار متنوع است و عکس های عالی می گیرد. در نهایت، زمانی که Z Fold 4 در حالت هیبریدی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تا 13 ساعت دوام بیاورد که در مقایسه با مدل‌های قبلی گوشی‌های تاشو، پیشرفت قابل توجهی است. به طور کلی می توان گفت سامسونگ دستگاهی چشمگیر تولید کرده است که مطمئناً برای کسانی که در بازار به دنبال گوشی های پرچم دار هستند، جذاب خواهد بود.

ONEPLUS 11

مدل جدید OnePlus 11 بخش گوشی های پرچمدار بازار را هدف قرار داده است. این گوشی اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است و یکی از محبوب ترین هاست. در طراحی این گوشی این برند با تمرکز بر قدرت، عملکرد و ویژگی های برتر به اصالت خود بازگشته است.

این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و حداقل 8 گیگابایت رم است. این پردازنده اجازه می دهد تا شما بتوانید بازی ها و چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنید. اگرچه ممکن است در دراز مدت کمی گرم شود، اما این مسئله هیچ تاثیری بر کارکرد آن نمی گذارد. نرم افزار OxygenOS طیف گسترده ای از سفارشی سازی ها را در این گوشی ارائه می دهد که بسیار دلپذیر هستند.

OnePlus 11 از مواد باکیفیت ساخته شده است. استفاده از این گوشی حس خوبی می دهد و صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED آن، عملکردی عالی با روشنایی بی نظیر و رنگ های نسبتا دقیق ارائه می دهد. همچنین این گوشی دارای عمر باتری بسیار زیاد است که با استفاده شارژ سریع 100 واتی، دو روز دوام می آورد که می تواند در کمترین زمان آن را به 100 درصد برساند.

البته گفتنی است که همه چیز این گوشی کامل نیست. علیرغم همکاری با Hasselblad، قابلیت عکاسی این گوشی کاملاً متوسط ​​است، به خصوص در هنگام استفاده از لنزهای زاویه باز و فوق عریض.

انتخاب گوشی پرچمدار مناسب

گوشی های هوشمند پرچم دار قادر به انجام هر کاری هستند. اگر محدودیت مالی ندارید، می توانید مطمئن باشید که گوشی هایی که بالاتر گفتیم، می توانند تمام نیازهای شما را برطرف کنند. این گوشی‌ها برای کاربران سخت‌گیر طراحی شده‌اند و بهترین کیفیت عکس و تجربه کلی را ارائه می‌دهند.

این گوشی ها دارای بهترین سیستم روی تراشه ها (SoC)، کامل ترین سیستم های دوربین و زیباترین صفحه نمایش هستند. علاوه بر این، آنها معمولاً مجهز به اصلاحاتی مانند شارژ بی سیم و ویژگی هایی مانند ضد آب بودن هستند. طراحی، کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در تولید آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقتی صحبت از برندها به میان می‌آید، سامسونگ و اپل دو رتبه برتر در بخش گوشی های پرچم دار هستند. البته برندهای چینی مانند شیائومی و اوپو نیز نامی برای خود دست و پا کرده اند و گوشی های خوبی عرضه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.