بهره‌مندی ROG Phone 8 از بلندگوهای استریو قدرتمند

ROG Phone 8

ایسوس با نگاهی به آینده، قصد دارد ROG Phone 8 را با طراحی نوآورانه و مشخصات بسیار قدرتمند در سال آینده رونمایی کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً، ایسوس اطلاعات تکمیلی‌تری درباره گوشی گیمینگ ROG Phone 8 به‌اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد که کاربران باید در انتظار تلفن هوشمند استثنایی و تحسین‌برانگیز باشند. گوشی راگ فون ۸ ایسوس قرار است با حرکت به‌سوی طراحی مدرن و پیشرفته نقطه عطفی در سری تلفن‌های هوشمند گیمینگ ایسوس باشد. این دستگاه از طراحی سنتی و تهاجمی Asus که پیش‌از‌این در سایر مدل‌هایش دیده می‌شد، فاصله خواهد گرفت.

با نوآوری در طراحی، ROG Phone 8 با صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه دارای حفره مرکزی در بخش بالایی عرضه می‌شود. ایسوس با تأیید بهره‌مندی گوشی گیمینگ جدید خود از گواهی IP68 و مقاومت دربرابر گرد‌و‌غبار و آب، گام مهمی در مسیر ارتقای استانداردهای محافظتی در تلفن‌های هوشمند بازی خود برداشته است.

این پیشرفت که اغلب به‌دلیل تحول در طراحی محقق شده است، مزیتی بزرگ به‌شمار می‌رود. در نسل‌های گذشته، دریچه‌ها و بازشوهای تلفن‌های ایسوس مانعی برای مقاومت دربرابر نفوذ بودند؛ اما حالا با تلفن‌های نسل جدید، شرکت نگاهی به‌سوی طراحی مدرن‌تر دارد.

با‌این‌حال، در‌حالی‌که مقاومت IP68 و طراحی مدرن ویژگی‌های مهمی هستند، باید بدانید که ROG Phone 8 به بلندگوهای استریو نیز مجهز است. اگرچه کیفیت صدای استریو حفظ شده، جایگاه بلندگوها به مکان‌هایی شبیه به سایر تلفن‌های مدرن تغییر یافته است.

در‌نهایت، باید بگوییم که ROG Phone 8 ایسوس با ویژگی‌هایی نظیر پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری بزرگ و دوربین بهبود‌یافته و طراحی با نورپردازی RGB ظریف، به‌عنوان انتخابی برجسته برای علاقه‌مندان به بازی مطرح می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.