اپل آخرین به روزرسانی برای آیفون 14 را عرضه کرد

اپل در آخرین به روزرسانی iOS 16.0.3 خود چند باگ که کاربران مدل های آیفون 14 ممکن است با آن مواجه شوند را برطرف کرده است.

اپل در آخرین به روزرسانی iOS 16.0.3 خود چند باگ که کاربران مدل های آیفون 14 ممکن است با آن مواجه شوند و یک باگ در برنامه Mail را برطرف کرده است.

به گزارش تک ناک، به‌روزرسانی جدید رفع اشکال اکنون برای آیفون‌ها در دسترس است. iOS 16.0.3 برای دانلود در دسترس است و حدود یک گیگابایت حجم دارد.

اپل همچنان به رفع برخی از باگ های اولیه روی iOS 16 و همچنین آیفون 14 و آیفون 14 پرو ادامه می دهد. این شرکت اکنون  به روز رسانی iOS 16.0.3 را عرضه می کند که شامل رفع باگ های جدید و بهبود عملکرد برای اعلان ها، برنامه دوربین و موارد دیگر است.

تماس‌های ورودی و اعلان‌های برنامه ممکن است در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max با تأخیر مواجه شوند یا ارسال نشوند.
صدای میکروفون پایین ممکن است در طول تماس های تلفنی CarPlay در مدل های آیفون 14 رخ دهد.

ممکن است دوربین در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به کندی راه اندازی شود یا بین حالت ها تغییر کند. همچنین ایمیل هنگام راه اندازی پس از دریافت یک ایمیل ناقص از کار می افتد.
تنها راه حل امنیتی لیست شده در به روز رسانی، مربوط به باگ Mailjack است که باعث ایجاد یک حلقه بی پایان از خرابی ها هنگام باز کردن پیام از یک حساب کاربری با فرمت نامناسب می شود.

به روزرسانی امروز پس از انتشار  نسخه iOS 16.0.2 توسط اپل در اواخر سپتامبر ارائه شد. این به‌روزرسانی هشدارهای کپی و چسباندن آزاردهنده، مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو و موارد دیگر را برطرف کرد. اپل همچنین به آزمایش بتا iOS 16.1 با توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی ادامه می دهد و عمدتاً بر روی ویژگی های جدید تمرکز می کند.
شکایات مربوط به عمر باتری توسط بسیاری از کاربران آیفون گزارش شده است و باید دید آیا که آیا iOS 16.0.3 این مشکل را بر طرف می کند یا خیر. همانطور که چند هفته پیش توضیح دادیم، iOS 16 به طور قابل توجهی بر عمر باتری اکثر کاربران آیفون، از جمله مدل های جدید آیفون 14 و آیفون 14 پرو تأثیر گذاشته است.


می‌توانید با رفتن به اپلیکیشن Settings، General و سپس Software Update، آیفون خود را به iOS 16.0.3 به‌روزرسانی کنید. شماره ساخت برای به روز رسانی امروز 20A392 است. این به روز رسانی برای هر آیفونی که قادر به اجرای iOS 16 است در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.