اعلام جدیدترین به‌روزرسانی برای دوربین Nothing Phone

به روز رسانی بدوربین Nothing Phone

در اکوسیستم گوشی های هوشمند اندروید، Nothing Phone توسط کارل پی، بنیانگذار سابق OnePlus بارویکرد مطلوب و منحصر به فردی ارایه شده است واخیرا در بروز رسانی خود تغییرات قابل توجهی را به خود دیده است.

به گزارش تک ناک، این دستگاه قبلاً به‌روزرسانی نرم‌افزاری شده است، با این حال به نظر می رسد این به روز رسانی کار را برای کاربران دشوار کرده است. اکنون، همانطور که قبلاً اطلاع رسانی شده است، این شرکت به روز رسانی نسخه Nothing OS 1.1.3 را بدین منظور عرضه کرده است.
به روزرسانی نرم افزار قبلی برای Nothing Phone(1) موجب ایجاد تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری وهمچنین افزایش عملکرد شارژ گوشی هوشمند شده است. کاربران دستگاه شروع به دریافت به‌روزرسانی به نسخهNothing OS 1.1.3 کرده‌اند که موجب بهبود عملکرد دوربین و ارایه تجربه نرم‌افزاری بهتری می‌گردد.
حجم نسخه Nothing OS 1.1.3، ۶۴ مگابایت بوده و باعث ارتقاء در بخش دوربین Nothing Phone می شود. این به‌روزرسانی موجب وضوح عکس‌های گرفته‌شده با دوربین  Nothing Phone شده است. از دیگر جنبه‌های ارتقا یافته می‌توان به پردازش عکس HDR و حالت شب اشاره‌کرد.
این دستگاه دارای یک حسگر فوق عریض است که با اشباع رنگ غنی‌تر همراه بوده و تصاویر ثبت شده با استفاده از این حسگر بسیار واضح‌تر و حتی هنگام بزرگنمایی، از نویز کمتری برخوردار است.
علاوه بر این، دستگاه به شما یادآوری می کند که هر از چند گاهی لنزها را تمیز کنید و هنگام استفاده از نورپردازی گلیف، تصاویر به طور خودکار با رنگ و روشنایی بهینه تنظیم می شوند.
دیگر ارتقاءها و رفع اشکال‌ها
وقتی صحبت از سایر ویژگی‌ها و پیشرفت‌های به ارمغان آمده به‌روزرسانی Nothing Phone(1) می‌شود، شامل فعالسازی باتری تطبیقی Google برای بهبود هوشمندانه عمر باتری ، ارتقا در رابط کاربری تأیید اثر انگشت برای برنامه‌های جانبی و  چندین رفع  باگ دیگر می‌شود.
طبق تغییرات رسمی به‌روزرسانی Nothing OS 1.1.3، شامل رفع مشکلی که باعث ایجاد خطا در برنامه‌هایی مانند پلی استور، توییتر و موارد دیگر ، خطایی که مانع از عملکرد صحیح به عنوان مودم(Hotspot) تلفن همراه و خطای از کارافتادن صفحه هنگام باز‌کردن یک اعلان با اثر انگشت، و همچنین رفع اشکالات و اصلاحات کلی در جزئیات رابط کاربری می‌شود.
همانند هر به‌روزرسانی نرم‌افزار دیگری، این به‌روزرسانی Nothing Phone(1) نیز به صورت مرحله‌ای عرضه و کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که از اعلان آن در روزهای آینده توسط دستگاه‌هایشان باخبر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.