تاریخ انتشار بازی Age of Mythology: Retold مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Age of Mythology: Retold مشخص شد !

مایکروسافت در جریان رویداد ایکس باکس 2024،  تأیید کرد که تاریخ انتشار رسمی بازی Age of Mythology: Retold چهارم سپتامبر خواهد بود.

به گزارش تک‌ناک،این شرکت همچنین اعلام کرد بازی از طریق Steam برای پلتفرم Xbox Series X و S و رایانۀ شخصی منتشر می‌شود. همچنین در روز اول عرضه برای مشترکان Xbox Game Pass در دسترس است.

مایکروسافت برای نخستین بار در اکتبر 2022، بازی Age of Mythology: Retold را معرفی کرد. این بازی یک ریمیک کامل از بازی RTS با مضمون فانتزی بود که برای نخستین بار توسط استودیو Ensemble در سال 2002 منتشر شد.

علاوه بر تاریخ انتشار، مایکروسافت تریلر جدیدی را برای تبلیغ این عنوان منتشر کرده است. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی نیز در صفحۀ رسمی استیم قرار گرفت. Age of Mythology: Retold همچنین پس از انتشار اصلی خود دارای حالت جدیدی به نام Arena of the Gods برای بخش تک نفره و co-op است.

قیمت نسخۀ اصلی 29.99 دلار است، امّا می توانید نسخۀ Premium را با قیمت 49.99 دلار تهیه کنید، که شامل بستۀ New Gods و دسترسی هفت روز زودتر به بازی می‌شود. افرادی که قبلاً Age of Mythology: Extended Edition را در استیم تهیه کردند، با خرید Age of Mythology Retold Edition از تخفیف ویژه بهره می‌برند.

اگر به دنبال تجربۀ یک اثر به یادماندنی و لذت‌بخش هستید، بهتر است در انتظار انتشار بازی Age of Mythology: Retold بمانید، چرا که فاصلۀ چندانی با انتشار آن نمانده است. هنوز این موضوع مشخص نیست که آیا این عنوان به پلی استیشن هم می‌رسد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.