تاریخ عرضه و قیمت XIAOMI SMART BAND 8

طبق یک گزارش جدید، شیائومی هدف خود را بر روی عرضه جهانی Smart Band 8 قرار داده است. اما  علاقمندان به ورزش از سراسر جهان باید صبور باشند، زیرا انتظار نمی رود عرضه آن تا ماه اکتبر آغاز شود.

به گزارش تکناک، در ماه آوریل، شیائومی Smart Band 8 را معرفی کرد که یک افزودنی چشم‌گیر به خانواده ردیاب های ورزشی آن بود. پس از این معرفی، Smart Band 8 Pro نیز معرفی شد. با این حال، شیائومی تصمیم گرفته است تا هر دو این دستگاه‌ها را مخصوص مخاطبان چینی خود نگه دارد.

مهم است به این نکته اشاره کنیم که این استراتژی با رویکرد شرکت در نسل‌های قبلی Mi Band و Smart Band هماهنگی دارد و تا  Smart Band 7 و  Smart Band 7 Proسال گذشته ادامه یافته است.

گزارش اخیر Gadgets & Wearables حاکی از آن است که یک “توزیع کننده بزرگ لهستانی” درباره شروع تحویلات Smart Band 8 اطلاعاتی را منتشر کرده است. با این حال، مقاله منبع قابل اعتمادی را ذکر نمی‌کند و هویت توزیع‌کننده را فاش نمی‌کند. به این ترتیب، عاقلانه است که این اطلاعات را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم تا زمانی که شواهد محکم تری به دست بیاید.

طبق گزارش‌ها، Smart Band 8 قرار است در تاریخ 4 اکتبر سفر جهانی خود را آغاز کند، که با ورود سری 13T شیائومی به بازار هماهنگ شده است. جالب است که مشخصات کامل Xiaomi 13T  و Xiaomi 13T Pro قبلاً در اینترنت منتشر شده‌اند و ما به طور جداگانه درباره آنها گفتگو کرده‌ایم. اگرچه تاریخ ارسال 4 اکتبر در ابتدا ممکن است به لهستان مربوط شود، اما غیرممکن است که شیائومی عرضه Eurozone را فقط به یک عضو محدود کند. در گذشته، شیائومی عادت داشته است که چند هفته قبل از ارسال واحدها به دست مصرف‌کنندگان، عرضه جهانی خود را معرفی کند. این عرضه به نظر می‌رسد تنها بر روی Smart Band 8, تمرکز دارد و اشاره‌ای به بند Smart Band 8 Pro ندارد.

در توسعه اخیر، Kacper Skrzypek اطلاعاتی در مورد توزیع کننده لهستانی ذکر شده در مقاله Gadgets & Wearables به اشتراک گذاشته است. X-Kom، همانطور که در تصویر همراه نشان داده شده است، قصد دارد محموله های Smart Band 8 را در 3 اکتبر آغاز کند. این یک روز زودتر از گزارش‌های قبلی است. علاوه بر این، X-Kom قیمت برای Smart Band 8 را در 199 PLN تعیین کرده است، که معادل تقریبی 45 یورو یا 49 دلار آمریکا است، که شامل 23٪ مالیات بر ارزش افزوده لهستان می باشد. این نشان می‌دهد که قیمت Smart Band 8 ممکن است برای مصرف‌کنندگان در ایالات متحده کمتر از 40 دلار آمریکا باشد.

به طور خلاصه، طرفداران شیائومی در سراسر جهان با شوق منتظر عرضه جهانی Smart Band 8 هستند. در حالی که شایعات در مورد تاریخ دقیق عرضه بسیار زیاد است، سوابق شیائومی نشان می دهد که می توانیم منتظر اعلام رسمی در هفته های آینده باشیم. منتظر به‌روزرسانی‌ها باشید زیرا شیائومی در حال آماده سازی برای تهیه ردریاب ورزشی جدید خود به منظور دسترسی به مخاطبان جهانی است.

مشخصات SMART BAND 8

  • صفحه نمایش لمسی AMOLED 2.5D با ابعاد 1.62 اینچ (192 × 490 پیکسل) و وضوح HD، 326 پیکسل در هر اینچ، با 600 نیت روشنایی
  • بلوتوث 5.1 که به اندروید 6.0 و بالاتر و iOS 12.0 و بالاتر متصل می‌شود، NFC (فقط در نسخه NFC)
  • مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر (5ATM)
  • سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون اپتیکال، سنسور حرکت شش محوری
  • بیش از 150 حالت تمرینی از جمله دوره‌های حرفه‌ای مانند دوره دویدن، حالت دویدن بینظیر، دوره باکس آسانسوری حسی و غیره
  • پیگیری مداوم ضربان قلب، نظارت مداوم بر اشباع اکسیژن خون، و همچنین پیگیری خواب 24 ساعته، پیگیری سلامت زنان و غیره
  • کنترل هوشمند مانند کنترل موزیک، کنترل دوربین از راه دور، پاسخ سریع به پیام‌ها، هشدارهای تماس ورودی
  • بیش از 100 صفحه نمایش جدید با پشتیبانی از حالت همیشه روشن (Always-on Display)، شامل تصاویر زمینه فضایی مریخ (Mars Super Wallpaper)
  • ابعاد: 48 × 22.5 × 10.99 میلی‌متر؛ وزن: 27 گرم (شامل بند)
  • باتری 190mAh با استفاده معمولی تا 16 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد، زمان شارژ حدود 1 ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.