تاریخ عرضه گوشی HTC U23 مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی HTC U23 در تایوان از طریق صفحه رسمی فیس بوک این شرکت HTC Taiwan اعلام شده‌است.

به گزارش تکناک، در این صفحه پیوندی به صفحه عرضه دستگاه آینده وجود دارد، و در آن می‌توان مشخصات و ویژگی های جامع آن را یافت. در ادامه به بررسی جزئیات آن پرداخته شده است.

مشخصات HTC U23

دستگاه HTC U23 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز FHD+ است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود و در برابر خط و خش و ضربه مقاوم است. تنظیمات دوربین اصلی شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است و با گزینه‌هایی مانند حالت حرفه ای، حالت شب، حالت پرتره فوری، عکس های با زاویه باز 120 درجه، تنظیم زیبایی، عکاسی تایم لپس و حرکت آهسته را ارائه می دهد.

دوربین اصلی از فیلمبرداری 4K با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می کند. در جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود دارد و شامل حالت‌های پرتره فوری، شب و تایم لپس و همچنین تنظیمات زیبایی می‌شود.

HTC U23 از پردازنده Snapdragon 7 نسل ۱ کوالکام، با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. ظرفیت باتری آن 4600 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای گواهی IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

علاوه بر این موارد، HTC U23 دارای طراحی بلندگو دوگانه و جک 3.5 میلی متری صدا است. همچنین از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می کند. این دستگاه در دو رنگ آبی و بنفش عرضه می شود. انتظار می رود جزئیات قیمت آن در 25 جولای (3 مرداد) همراه با رونمایی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.