نسخه اندروید ChatGPT هفته آینده منتشر می‌شود

در حال حاضر، هرکسی با هر شغل و حرفه‌ای به نحوی از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند. گوگل نیز این فناوری را به طور عمده پذیرفته است و اکنون شاهد ادغام آن در همه ابزارهای آن از جمله Assistant تا Meet هستیم.

به گزارش تکناک، با وجود تلاش‌های شرکت‌های مختلف در استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل نوآوری خود به فناوری بزرگ بعدی، ChatGPT متعلق به  OpenAI توانست موج فعلی علاقمندی به آن را ایجاد کند.

در ماه می، نسخه iOS برنامه ChatGPT، با وعده عرضه قریب‌الوقوع نسخه اندروید منتشر شد. اکنون این وعده در حال وقوع است، و OpenAI قبل از انتشار نرم افزار در هفته آینده پیش ثبت نام آن را آغاز کرده است.

درست مانند iOS، استفاده از نسخه اندروید ChatGPT نیز رایگان خواهد بود و کاربران به آخرین مدل مولد OpenAI آماده پاسخگویی به سوالات متصل می‌شوند.

طبق اطلاعات مشاهده شده، ChatGPT در مقایسه با دیگر برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد، مانند Google Bard دارای نقاط قوت برجسته ای است. با اینکه تاکنون دسترسی به ChatGPT از طریق وب برای بررسی قابلیت‌های آن فراهم بوده‌است، دسترسی به نسخه اندروید ChatGPT نویدبخش ارائه تجربه بسیار بهینه‌تر برای موبایل است.

در حال حاضر OpenAI برای دسترسی به نسخه اندروید ChatGPT پیش ‌ثبت‌نام آن در Google Play Store، به منظور بررسی برنامه پس از انتشار آن و ارائه بازخورد را آغاز کرده است. درباره زمان حدودی انتشار این نسخه، هنوز اطلاعات دقیق تری در دست نیست و برای هفته پیش رو برنامه‌ریزی شده است.

پس از این مدت انتظار، چند روز انتظار دیگر زیاد نخواهد بود. با این حال همه کاربران بی‌صبرانه منتظر مطرح کردن سوالات مورد نظر به محض انتشار این نسخه هوش مصنوعی در تلفن های خود و تعامل با ChatGPT هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.