ویژگی جدید گوگل پلی برای بررسی بهتر برنامه ها

توییتر ویژگی جدیدی برای گوگل پلی در حال آزمایش دارد که به شما اجازه می‌دهد ببینید که یک برنامه که در حال دانلود آن در تلفن همراه خود هستید، در دستگاه‌های دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون و غیره چگونه به نمایش در می‌آید.

به گزارش تکناک، فهرست گوگل پلی در دستگاهی که انتخاب می‌کنید، تغییر خواهد کرد. بررسی‌ها و تعداد ستاره‌های فهرست‌شده برای نشان دادن نتیجه بررسی‌هایی که برنامه در نوع دستگاه انتخاب‌شده دریافت کرده، محدود خواهد بود.

به عنوان مثال، برنامه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، ممکن است نظرات خوبی از سوی کاربران تلفن همراه داشته باشد، اما در ساعت هوشمند یا تبلت، این برنامه ممکن است شکست خورده باشد. تصاویر نمایش داده شده در پلی استور برای نصب برنامه به دستگاهی که شما انتخاب می‌کنید، تغییر خواهند کرد. با فشار دادن فلش پایین سمت راست دکمه “Install” در لیست پلی استور، شما می‌توانید برنامه را به صورت همزمان بر روی چندین دستگاه نصب کنید.

این ویژگی‌ها بسیار جالب هستند، اما هنوز به صورت گسترده به کاربران اندرویدی ارائه نشده‌اند. کسانی که دکمه‌ها را روی گوشی خود دارند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، که نشان می‌دهد مدت زیادی طول نمی‌کشد تا کاربران اندروید بتوانند آن‌ها را در گوگل پلی پیدا کنند. از طرف دیگر نباید از پیش برای رسیدن به این ویژگی‌ها عجله کنید، به این معنا که تا زمانی که این ویژگی‌ها برای همه در دسترس نباشند، همیشه احتمال وجود دارد که به صورت رسمی منتشر نشوند.

اگر کاربر اندروید و مالک یک مدل پیکسل واجد شرایط هستید، همچنین ممکن است این زمان را اختصاص دهیم تا شما را در مورد آنچه در چند هفته آینده رخ خواهد داد به‌روز کنیم. به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست احتمالاً در دوشنبه ۷ آگوست منتشر خواهد شد و نسخه پایدار و نهایی اندروید ۱۴ باید در هر زمان در ماه آینده توسط گوگل منتشر شود. پس از این اتفاق و نصب نسخه پایدار از نسخه جدید اندروید، می‌توانید بدون نیاز به بازنشانی کارخانه، از برنامه بتای اندروید ۱۴ خارج شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.