تاریخ عرضه EA Sports FC (FIFA 24 ) اعلام شد

در یک توسعه شگفت‌انگیز در سال گذشته، EA اعلام کرد که پس از سه دهه شراکت با فیفا به فعالیت مشترک خود با فدراسیون جهانی پایان می‌دهد.

به گزارش تکناک، با توجه به موفقیت عظیم مجموعه بازی‌های ویدیویی فیفا، بسیاری از بازیکنان از این خبر گیج و ناراحت شدند. برای جدا شدن از هزینه‌های مستمر لایسنس فیفا، این ناشر تصمیم گرفت سری فوتبال خود را ایجاد کند.

در حالی که FIFA 24 عرضه نمی‌شود، EA Sports FC 24 (brand of Electronic Arts) در تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهرماه) برای Xbox Series X|S، Xbox One، PC، PS4، PS5 و Nintendo Switch منتشر می‌شود و دارندگان نسخه Ultimate Edition از تاریخ 22 سپتامبر دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

EA Sports FC 24 تضمین می دهد که مهم ترین جهش نوآوری را برای هر نسخه ورزشی سالانه ارائه دهد. امکانات اختصاصی مانند فناوری Hypermotion Volumetric، فیزیک پارچه متحرک توسط GPU و یکپارچگی جدید موتور Frostbite با EA Sports Sapien، تصاویر و انیمیشن‌ها را در EA Sports FC 24 به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند. براساس نمونه کوچکی از فیلم‌های موتور و گیم‌پلی که در جریان پخش زنده امروز نشان داده شد، EA به شدت برای تضمین عرضه موفقیت‌آمیز برای مجموعه EA Sports FC سرمایه‌گذاری کرده است.

هر چند فیفا یک سال در حال استراحت است، اما رئیس این سازمان ادعا می‌کند که سری بازی‌های ویدیویی معروف آن با یک توسعه دهنده و ناشر جایگزین در سال 2024 بازخواهد گشت. این فرصت بی‌نظیری برای EA است تا بازار را متقاعد کند که EA Sports FC واقعاً آینده فوتبال است. چگونگی واکنش بازیکنان به EA Sports FC 24 هنوز مشخص نیست. با این حال، با توجه به تکنولوژی های بازی فوتبال EA، شانس بالایی وجود دارد که بازیکنان پرشوری که هر ساله فیفا را خریداری می‌کنند،  از بازی EA Sports FC 24 در 29 سپتامبر رد نخواهند شد.

اعضای Xbox Game Pass Ultimate همچنین به EA Play دسترسی دارند که دموهای گسترده‌تر و دسترسی زودهنگام به بزرگترین عناوین EA را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.