تاکسی های معروف لندن الکتریکی می شوند

شرکت خودروهای الکتریکی لندن (LEVC) بیش از یک قرن است که تاکسی های معروف لندن را به شهرهای شلوغ بریتانیا تحویل می دهد. در حال حاضر، این شرکت در حال معرفی یک پلتفرم پیشرفته و جدید برای خودروی های الکتریکی با نام معماری فضایی (SOA) است.

به گزارش تکناک، این خبر بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت است که هفته گذشته منتشر شد. استراتژی جدید و جاه طلبانه LEVC ارائه تحرک هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس برای همه، از طریق طیف جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی، در قالب چشم انداز این شرکت با نام ” تحرک پایدار آینده، برای جهانی بهتر” می باشد.

الکس نان، مدیرعامل LEVC گفت: با تکیه بر میراث بی‌رقیب LEVC در تولید تاکسی سیاه لندن، ما در حال تطبیق کسب‌وکار خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد و سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی جادار و انعطاف‌پذیر هستیم.

همانطور که LEVC یک معماری سازگار را برای جهانی سازگار راه اندازی می کند تاریخ غنی ما با منابع سازمان جیلی ترکیب شده است تا نام تجاری ما را در مسیری جدید و هیجان انگیز قرار دهد. با ترکیب قدرت استراتژی جدید و SOA، ما حمل و نقل پیشرفته بدون آلایندگی را برای مشتریان بیشتری نسبت به قبل به ارمغان خواهیم آورد.

SOA انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد که فضای داخلی را به حداکثر می‌رساند و تنظیمات متعددی برای صندلی‌ها و حمل بار ارائه می‌دهد. این به طرز ماهرانه ای برای گنجاندن طیف گسترده ای از محصولات جدید ساخته شده است: از مدل های حمل مسافر گرفته تا وسایل نقلیه تجاری.

digikala

باتری های پیشرفته

خودروهای جدید به طیف گسترده ای از باتری های پیشرفته از 73 کیلووات ساعت تا 120 کیلووات ساعت مجهز خواهند شد. به این ترتیب، SOA قادر خواهد بود نیازهای فردی هر مشتری را برطرف کند. این خودروها همچنین دارای شارژ فوق سریع هستند.

نان در بیانیه خود افزود: SOA فضای داخل کابین را با ارائه تنظیمات متعدد و امکانات بی پایان بهینه می کند. این یک پلتفرم جدید پیشرفته خودروی الکتریکی است که از استراتژی جدید LEVC برای تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو در جابجایی بدون کربن پشتیبانی می کند.

همراه با معماری دیجیتال پیشگام L-OS ماموریت جدید ما که، تحرک هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس برای همه است ممکن خواهد شد. این ماموریت ما را قادر می سازد تا به یک تولید کننده تاکسی رده بالا تبدیل شویم و طیف گسترده ای از مدرن ترین وسایل نقلیه الکتریکی را ارائه دهیم.

در نهایت، SOA یک پلت فرم وسیله نقلیه الکتریکی منبع باز است، به این معنی که برای شرکای مختلف خارج از LEVC در دسترس است تا به عنوان پایه ای برای محصولات آینده خود استفاده کنند. LEVC امیدوار است که هر گونه مشارکت آینده به کاهش هزینه های توسعه و تحقیق و توسعه کمک کند.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.