با جدیدترین تبلت سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ اخیراً سری گلکسی تب S9 را عرضه کرده است. طبق گزارش‌های متعدد، این برند کره‌ای در حال کار بر روی دو مدل دیگر در این خط تولید یعنی گلکسی تب S9 FE و FE+ است.

به گزارش تکناک، جدا از سری پرچمدار Tab S، سامسونگ سری گلکسی تب A را نیز در کارنامه خود دارد که در بخش اقتصادی عرضه می شود. با این حال، این شرکت آخرین بار در سال 2021 تبلتی در سری Tab A روانه بازار کرد. اکنون گلکسی‌تب A9 دارای گواهی FCC و WiFi Alliance است.

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در وب سایت های FCC و WiFi Alliance با شماره مدل SM-X115 مشاهده شده است و در FCC اطلاعات زیادی در مورد دستگاه مشاهده شده است.

طبق فهرست FCC، تب A9 سامسونگ 210.7 میلی متر طول و 124.7 میلی متر عرض خواهد داشت. این گواهی همچنین ابعاد و تصاویر زنده تبلت را شامل یک دوربین پشتی تکی در پنل پشتی، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی‌متری در پایین و دکمه‌های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست نشان می‌دهد. به نظر می رسد این دستگاه دارای فرم فاکتور جعبه ای با حاشیه‌هایی در اطراف نمایشگر داشته باشد.

طبق گواهی FCC، گلکسی تب A9 سامسونگ با یک واحد باتری 5100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گزینه های اتصال در دستگاه شامل پشتیبانی LTE، WiFi، FM، GPS و بلوتوث خواهد بود.

لیست WiFi Alliance، عرضه  مدل WiFi گلکسی‌تب A8 را تایید می کند اما به جزئیات دیگری اشاره نکرده است.

گلکسی‌تب  A9 سامسونگ، به عنوان جانشین گلکسی تب A8 که در دسامبر 2021 معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.