تبلت Realme Pad 2 هفتم مرداد رونمایی می شود

قدم بعدی شرکت REALME در دنیای تبلت‌ها قبلاً مشخص شده است! بر اساس یک صفحه نمایش رسمی در سایت Flipkart، شرکت تبلت Realme Pad 2 را در تاریخ هفتم مرداد رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تکناک، این تبلت با صفحه نمایش 11.5 اینچی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رزولوشن 2K، یک تبلت بزرگ خواهد بود. علاوه بر این، این تبلت دارای طراحی شیک با حاشیه‌های باریک است که ظرافت را به نمایش می‌گذارد. این تبلت یک هفته پس از رونمایی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات REALME PAD 2

به نظر می‌رسد صفحه نمایش قبل از موعد فعال شده است. تصاویر در حال حاضر حذف شده‌اند و صفحه وجود ندارد. با این حال، سایت GSMArena تصاویر را قبل از حذف آن‌ها ذخیره کرده است. تصاویر نمایی واضح از جدول جدید را ارائه می دهند. Realme Pad 2 دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای و طراحی ظریف دوگانه خواهد بود. این تبلت دارای چهار بلندگو در یک تنظیم 2×2 در سمت چپ و راست خواهد بود. ترتیب چهار بلندگو بدون شک تجربه‌ای فراگیر را به ارمغان می‌آورد.

RealmePad 2 با رزولوشن 2000×1200 پیکسل و نرخ تازه‌سازی قابل تنظیم تا 120 هرتز عرضه خواهد شد. همچنین این تبلت دارای روشنایی قابل تنظیم با کاهش نور دقیق و موتور O1 Ultra Vision است. پوسترها نور بالایی با 450 نیت نور نشان می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد که این تبلت برای استفاده در فضای باز ممکن است گزینه‌ی ایده‌آلی نباشد. شما ممکن است مشکلاتی را در هنگام استفاده آن تحت نور مستقیم آفتاب داشته باشید. با این حال، استفاده در فضای باز ممکن است تمرکز اصلی نباشد..

به نظر می‌رسد که این یک تبلت میان‌رده دیگر است. درون این تبلت، Realme Pad 2 با چیپست MediaTek Helio G99 تجهیز شده است. این یک چیپست مناسب برای استفاده میان رده است، اما انتظار نداشته باشید که برای بازی های سنگین بهترین باشد. لازم به ذکر است که این چیپست فقط LTE است، بنابراین اگر Realme تصمیم به ارائه نسخه‌ای با داده های سلولار بگیرد، تنها از 4G پشتیبانی خواهد کرد. تبلت همچنین دارای پورت USB Type-C است، اما به نظر می‌رسد جک صدای 3.5 میلی‌متری را ندارد. Realme Pad 2 در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

Realme Pad 2 ابتدا در هند عرضه خواهد شد و قول ارائه یک گزینه مناسب در بازار میان‌رده را می‌دهد. در بخش پرچمداران مانند OnePlus Pad، گزینه‌های زیادی وجود دارد. Realme Pad 2 با قیمتی مناسب‌تر عرضه خواهد شد و کاربرانی که نمی‌خواهند برای یک تجربه‌ صفحه نمایش بزرگ با صدای فراگیر زیادی هزینه کنند، می توانند این تبلت را تهیه کنند. علاوه بر استفاده از Helio G99 که در این مرحله کمی قدیمی است، Realme Pad 2 وعده می دهد که این یک پیشنهاد مناسب برای کسانی می باشد که به عملکرد متوسط، صفحه نمایش بزرگ و صدای فراگیر نیاز دارند.

لازم به ذکر است که Realme Pad 2 همزمان با Realme C53 در هند عرضه خواهد شد. بنابراین 19 جولای روز جشنی برای طرفداران Realme در این کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.