تبلت Redmi Pad Pro هفته آینده رونمایی می‌شود

شرکت Redmi قرار است چندین محصول جدید را در تاریخ ۱۰ آوریل رونمایی کند که از جمله آن‌ها تبلت Redmi Pad Pro است.

شرکت ردمی قرار است چندین محصول جدید را در تاریخ ۱۰ آوریل (22 فروردین) رونمایی کند که از جمله آن‌ها تبلت Redmi Pad Pro است.

به گزارش تک‎ناک،محصول اصلی این رویداد گوشی هوشمند ردمی توربو ۳ خواهد بود، اما این تنها محصول جدید نیست. ردمی همچنین از عرضه یک تبلت در همین تاریخ خبر داده است. این شرکت چینی به طور رسمی عرضه ردمی پد پرو را اعلام کرده است. این شرکت زبان طراحی، گزینه‌های رنگ و پشتیبانی از لوازم جانبی برای تبلت را معرفی کرده است. بیایید ببینیم تاکنون چه چیزهایی در مورد ردمی پد پرو می دانیم.

ردمی در حال حاضر دو تبلت دارد: ردمی پد و ردمی پد SE. به نظر می‌رسد جدیدترین آن‌ها، ردمی پد پرو، رده‌بالاترین تبلت در این سری باشد. پوستر رسمی منتشر شده توسط Ithome نشان می‌دهد که ردمی پد پرو دارای دو حلقه دوربین در قسمت پشتی خواهد بود. این تبلت دارای طراحی باریک و ظریفی با حاشیه‌های متقارن و یک دوربین سلفی در بالا است. همچنین می‌توانیم ببینیم که در گوشه بالایی تبلت یک درگاه USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری وجود دارد.

ردمی پد پرو از لوازم جانبی مختلفی پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت از کیبورد و قلم پشتیبانی می‌کند که پد پرو را به یک دستگاه چندکاره تبدیل می‌کند. این تبلت در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد. در نهایت، این پوستر تایید می‌کند که سیستم‌عامل این تبلت HyperOS خواهد بود.

این تمام چیزی است که می‌توانیم از پوستر رسمی برداشت کنیم. در مورد عرضه جهانی، انتظار می‌رود این تبلت با برند پوکو در بازار جهانی عرضه شود. شایعه شده است که ردمی توربو ۳ با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه می‌شود و از این رو منطقی است که ردمی پد پرو نیز تغییر برند دهد.

پیش از این، یک تبلت پوکو در وب‌سایت گواهینامه‌ها مشاهده شده بود و همچنین یک قلم جانبی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده بود. بنابراین، به احتمال زیاد ما شاهد عرضه یک پوکو پد نیز خواهیم بود. با این حال، اطلاعات بیشتر در مورد ردمی پد پرو و سایر دستگاه‌ها را در تاریخ ۱۰ آوریل دریافت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.