تتر در اکوسیستم Cosmos راه اندازی شد

تتر USDt، که به عنوان استیبل کوینی با امنیت و شفافیت بی نظیر شناخته شده است، با موفقیت در Cosmos توسط کاوا راه‌اندازی شد.

به گزارش تکناک، این موضوع، مرزهای اکوسیستم Cosmos DeFi را گسترش داده است. با وجود USDt بومی که در کاوا منتشر شده، محدودیت رشد اکوسیستم Cosmos، نقدینگی متلاشی و نوسانات بزرگ برای کاربران و توسعه‌دهندگان مرتفع می‌شود. USDt بومی، توانایی Cosmos dApp و appchains را به کاربران می‌بخشد و این به کاربران EVM dApp اجازه می‌دهد از یک استیبل کوین جهانی پذیرفته شده و امن بهره ببرند.

اسکات استوارت، یکی از بنیانگذاران کاوا ، هیجان خود را برای ادغام موفقیت آمیز ابراز کرد: حمایت ما از ادغام USDt تتر، نقدینگی استیبل کوین مورد نیاز را در سراسر اکوسیستم های Cosmos و EVM باز می کند. انتخاب تتر، کاوا را به یک پشتیبان کلیدی و متحد قوی برای پروژه‌های اکوسیستم کیهان تبدیل می‌کند که اینترنت بلاک چین را ایجاد می‌کنند.

در مقایسه با راهکارهای پل از طرف سوم که دارایی‌های پیچیده‌ای را به وجود می‌آورند، با پیاده‌سازی Kava 14، USDt که به صورت محلی در کاوا منتشر می‌شود، توانایی دارد تا بین بلاک چین‌های IBC و EVM از طریق یک “پل داخلی” با کنترل‌های دسترسی و محدودیت‌های دقیق حرکت کند، به طوری که بردارهای حمله را کاهش می‌دهد. کاوا، انتقال دارایی‌ها را در بین زنجیره‌ها سریع و بسیار امن می‌کند و یک مکانیزم کارآمد برای فراهم‌کردن نقدینگی و انتقال استیبل کوین به کاربران  را در اختیار قرار می‌دهد.

در نتیجه، این ادغام می‌تواند به طور بالقوه باعث گسترش قابل توجه اقتصاد DeFi در Cosmos شود و راه‌حلی قانع‌کننده برای مشکل نقدینگی ارائه کند که از زمان فروپاشی UST Terra در سه‌ماهه اول 2022 چالش‌برانگیز بوده است. استقرار تتر، که یک استیبل کوین مشهور در بازار و تسلط 65 درصدی است، امنیت و اطمینان برای کاربران و توسعه دهندگان خواهد داشت.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، اظهار داشت: شبکه کاوا یک بلاک چین منحصر به فرد و پرطرفدار با سابقه چهار ساله قوی و مشکلات امنیتی صفر است که برای محافظت از کاربران USDt ضروری محسوب می شود.

هدف ما با هم این است که آینده مالی غیرمتمرکز را تغییر دهیم و یک اکوسیستم قوی و فراگیر را تقویت کنیم که به نفع کاربران در سراسر جهان باشد.

درباره کاوا (Kava)

 کاوا (kava.io) یک بلاک چین لایه 1 ایمن و سریع است که قدرت توسعه دهندگی اتریوم را با سرعت و قابلیت همکاری Cosmos در یک شبکه واحد و مقیاس پذیر ترکیب می کند.کاوا که متعهد به تقویت نوآوری و رشد است، یک انتخاب قابل اعتماد برای توسعه دهندگان و کاربران در سراسر جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.