تجهیز کامپیوترهای جدید HP به هوش مصنوعی

HP قصد دارد یک دسته‌بندی جدید از کامپیوترها با معماری انقلابی را عرضه کند که به کاربران این امکان را می‌دهد که با سیستم‌های هوش مصنوعی (AI) کار کنند.

به گزارش تکناک، این معماری جدید پردازش تحلیل داده‌ها را به طور محلی ممکن می‌سازد و امنیت اطلاعات حساس را تأمین می‌کند. HP با شرکت‌های AMD، NVIDIA و Qualcomm در توسعه این پلتفرم جدید همکاری کرده است. این شرکت همچنین با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار همکاری می‌کند تا کامپیوترهایی را ایجاد کند که تحلیل داده‌ها را ضمن اطمینان از ایمنی اطلاعات محرمانه کاربران به طور چشمگیری سریعتر کنند.

به گفته انریکه لورس، مدیرعامل HP، کامپیوترهای جدید در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهند شد. تجربه‌ای که مشتریان با این کامپیوترهای جدید خواهند داشت، کاملاً متفاوت از آنچه در حال حاضر تجربه می‌کنند خواهد بود. این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا در مورد شکل ارائه نتایج تجزیه و تحلیل شفاف سازی کنند و با پردازش درخواست های ساده کاربر به شکل زبان طبیعی نتیجه گیری کنند.

به نظر می‌رسد که در بخش شرکتی، دستگاه‌های جدید درخواست بسیاری خواهند داشت. جایی که HP در حال حاضر از نظر درآمد پیشتاز است. مدیرعامل این برند مطمئن است که این دستگاه‌های جدید یک دسته‌بندی جدید از کامپیوترها را ایجاد خواهند کرد که به مردم کمک می‌کند تا درباره رایانه شخصی دوباره تجدید نظر کنند.

دستگاه‌های جدید نیاز به اتصال به خدمات ابری دارند، با این حال همه محاسبات به صورت محلی انجام نخواهد شد. کاربران نیازی به نگرانی در مورد امنیت اطلاعات حساس خود ندارند زیرا معماری جدید برای تضمین امنیت آن ایجاد شده است. HP با تمام فروشندگان نرم‌افزارهای کلیدی و فروشندگان تراشه‌ها همکاری می‌کند تا معماری کامپیوتر را بازطراحی کند.

در نتیجه، دستگاه‌های جدید از HP به تغییردهنده بازی‌ در جهان محاسبات تبدیل خواهند شد. آن‌ها به کاربران روش سریع‌تر و امن‌تری برای پردازش تحلیل داده‌ها ارائه خواهند داد. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهند تا با سیستم‌های هوش مصنوعی کار کنند. دسته‌بندی جدید از کامپیوترها به زودی در دسترس خواهد بود و تعریف مجددی از کامپیوتر ارائه خواهد داد. معماری جدید ایمنی اطلاعات حساس کاربران را که به صورت محلی در حال پردازش هستند، تضمین می کند. HP با شرکای کلیدی و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار همکاری می‌کند تا این پلتفرم جدید را به واقعیت تبدیل کند. با افزایش تقاضای مردم برای محاسبات سریع‌تر و امن‌تر، دستگاه‌های جدید HP در بازار بدون شک محبوب خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.