تجهیز Microsoft Designer به هوش مصنوعی

پیشروی هوش مصنوعی مایکروسافت همچنان ادامه دارد، و پس از موفقیت اخیر در عرضه Bing Chat و معرفی قابلیت Copilot در مایکروسافت 365، یکی دیگر از ابزارهای آن اکنون در دسترس همگان قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، تا امروز افراد برای استفاده از Microsoft Designer باید در لیست انتظار ثبت نام می‌کردند. اما از امروز همه می‌توانند وارد سیستم شده و از آن استفاده کنند.

Microsoft Designer یک ابزار گرافیکی تولید محتوا و شبیه به Canva است. در حال حاضر، علت تمایزMicrosoft Designer با Canva، استفاده آن از فناوری هوش مصنوعی تقویت‌کننده Bing Chat، Bing Image Creator و Copilot است.

با ورود به برنامه، تنها فرایند مورد نیاز وارد‌کردن ایده خود به صورت یک پیام متنی است و پس از آن برنامه مطابق با متن، مجموعه‌ای برای انتخاب ایجاد می‌کند.

این قابلیت به ویژه برای افراد بدون دانش گرافیکی بسیار مفید است. به عنوان مثال برای ایجاد یک پست اینستاگرامی درباره بازگشت ویندوز فون به عرصه فناوری، برنامه Microsoft Designer تصاویر زیر را ایجاد کرد. این قابلیت در پرورش ایده هنگام عدم تسلط به نحوه نمایش آن نیز کاربرد دارد.

digikala

قابلیت‌های این برنامه تنها محدود به هوش مصنوعی نیست، اما این مورد در ایجاد ایده‌های اولیه و سپس تغییر آن‌ها، واقعا مفید است. Bing Image Creator به منظور تولید تصویر توسط هوش مصنوعی به کار می‌رود، اما از هوش مصنوعی در Microsoft Designer برای کمک به طراحی جذاب‌ترین پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود (اما نه برای توییتر) ، استفاده کرد.

بررسی این برنامه به خصوص در صورت استفاده از ابزاری مانند Canva به همه به شدت توصیه می‌شود.

امروز مایکروسافت از برخی از ویژگی‌های جدید Designer، از جمله ارائه دسترسی به آن از نوار کناری Edge و به زودی تعبیه مجموعه ای از ابزارهای افزایش کیفیت پس زمینه را پست وبلاگ خود و صفحه اصلی Microsoft Designer رونمایی کرده است

برای استفاده حرفه ای از برنامه، آن را به عنوان یک برنامه از داخل مایکروسافت اج نصب کنید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.