تردز باز هم رکوردشکنی کرد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحلیلی Data.ai، برنامه تردز بزرگترین راه‌اندازی اپلیکیشن را از زمان انتشار Pokémon GO در سال ۲۰۱۶ داشته است.

به گزارش تکناک، برنامه تردز، طی هفت روز پس از راه‌اندازی خود بیش از 150 میلیون دانلود (در مجموع iOS و Google Play) داشته است.

این برنامه 5.5 برابر سریعتر از دومین برنامه این لیست به این نقطه عطف دست یافته است. پس از تردز برنامه میکروبلاگینگ، Pokémon GO شرکت Niantic به همین نقطه عطف در 33 روز و Call of Duty: Mobile طی 106 روز رسید.

این شرکت تحلیلی خاطرنشان می کند که تردز در طول اولین هفته ارائه، حدود 93 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته است. طبق این گزارش، تعداد کاربران فعال هفتگی (WAU) این برنامه رسانه‌های اجتماعی تازه راه‌اندازی شده به حدود یک پنجم کاربران برنامه رقیب خود، توئیتر در سراسر جهان رسیده است.

بر خلاف این اعداد، اطلاعات Similarweb و Sensor Tower حاکی از کاهش تعامل کاربری این برنامه از زمان عرضه رسمی آن در اوایل ماه جاری است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Data.ai درمورد سهم بازار، هند با تصاحب 33 درصد از سهم دانلود برنامه در iOS و Google Play از 12 ژوئیه، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. برزیل با سهم 22 درصدی دومین جایگاه عمده را دارد و پس از آن در رتبه بعدی ایالات متحده با 16٪ از دانلودهای جهانی قرار دارد.

تردز به دلیل نگرانی‌های موجود درباره حفظ حریم خصوصی، هنوز در اتحادیه اروپا در دسترس نیست و در انتظار تأیید نظارتی برای راه‌اندازی است. طبق گزارش‌های اخیر شرکت مادر این برنامه، متا، در تلاش برای جلوگیری از ورود کاربران اتحادیه اروپا با VPN به برنامه است.

با وجود بهره‌مندی تردز از پایگاه عظیم کاربران اینستاگرام، کاربران این برنامه رقیب توییتر هنوز منتظر ارائه تعدادی از ویژگی‌های کلیدی هستند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام ارائه بسیاری از ویژگی های جدید در تردز را وعده داده است، با این حال هنوز قابلیت DM در برنامه وجود ندارد و برنامه‌ای برای ارائه آن نیز اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.