ترفند جدید توییتر برای شکار سازندگان محتوا در یوتیوب

ایلان ماسک کارمندان توییتر را تشویق به دستیابی به اطلاعاتی بیشتری درباره‌ سازندگان محتوا در  یوتیوب کرده‌است و گفته شده حاضر است برای جذب آنها دستمزدشان را 10 درصد افزایش دهد.

ایلان ماسک کارمندان توییتر را تشویق به دستیابی به اطلاعاتی بیشتری درباره‌ سازندگان محتوا در  یوتیوب کرده‌است و گفته شده حاضر است برای جذب آنها دستمزدشان را 10 درصد افزایش دهد.

به گزارش تک ناک،  او خواهان محتوای ویدیویی بیشتری در توییتر است. ماسک در این نشست گفت توییتر در حال بررسی ویدیو برای افزایش درآمد است و امکان ارائه ویدیوهای طولانی‌تر نیز وجود دارد.

امروزه، بیشتر سازندگان محتوا فقط لینک‌ها را توییت و کاربران را به ویدیوهای خود در یوتیوب، تیک تاک یا دیگر پلتفرم‌ها هدایت می‌کنند.

ماسک در این رابطه گفت: اگر آنها بتوانند ویدیوهای خود را در توییتر بارگذاری کنند و حداقل توانایی کسب درآمد به اندازه یوتیوب داشته باشند، طبیعتاً این کا را در توییتر نیز انجام خواهند کرد. اما در حال حاضر، تولیدکنندگان محتوا امکان بارگذاری ویدیوهای طولانی‌تر را ندارند و عدم کسب درآمد از آنها به معنی عدم توانایی در پرداخت صورت‌حساب‌هایشان می‌شود.

ویدئوها در توییتر در حال حاضر به 140 ثانیه محدود می‌شود. ماسک افزود: این مسائل پیچیده نیستند و نیازمند فناوری بسیار ابتدایی هستند. ما قصد از بین بردن پلتفرم یوتیوب را نداریم، فقط می‌خواهم بپرسم: آیا واقعاً باید به یوتیوب ترافیک رایگان زیادی تعلق گیرد؟

ماسک قصد ارتقاء ویژگی ویدیویی توییتر را دارد

در فصل سوم سال 2022، درآمد تبلیغات یوتیوب از 7 میلیارد دلار فراتر رفت. در مقایسه، کل درآمد توییتر در فصل دوم سال تنها 1.18 میلیارد دلار بود. ماسک از زمان تصاحب توییتر در 27 اکتبر، شروع به کاهش هزینه ها، از جمله اخراج هزاران کارمند کرده است.

روز پنجشنبه، ماسک به کارکنان باقیمانده گفت این که توییتر شروع به پرداخت هزینه به سازندگان برای استفاده از این پلتفرم کند، بسیار حائز اهمیت است. وی گفت : بیایید گروهی از تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب را که خلاق به نظر می‌رسند، جذب و با درخواست بارگذاری ویدیو در توییتر و پیشنهاد پرداخت 10 درصد هزینه بیشتر نسبت به یوتیوب از آنها دعوت به همکاری کنیم.

پس از آن، ماسک به کارمندان توصیه کرد، بگویند: فقط این کار را انجام دهید. همین الان اقدام کنید، اگر بعد از این جلسه توانستید این کار را انجام دهید، من هم این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود: من در واقع در حال مرور ویدیوها در توییتر هستم و هنگامی که در حالت ویدیوی تمام صفحه قرار گیرید، می توان شروع به مرور ویدیوها کرد. در واقع این ایده بدی نیست. وی در ادامه گفت: ویدیوهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده زیادی وجود دارد و فکر می‌کنم ساختن آنها بر این پایه بسیار معنادار است.

ماسک ادامه داد: در واقع، بسیاری از مردم از ویژگی ویدیویی توییتر اطلاعی ندارند و من تا امروز صبح در مورد آن صحبتی نکردم. بنابراین، اگر سخت تلاش کنیم تا ویژگی ویدیویی را عرضه و آن را به افراد بیشتری بشناسانیم، حرکت بسیار خوبی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.