انتشار تصاویر جدید از گوشی های سری 14 شیائومی

برخی خبرها می گویند شیائومی ممکن است گوشی های پرچمدار سری 14 شیائومی را تا پایان ماه جاری میلادی معرفی کند.

به گزارش تکناک، شیائومی (Xiaomi : Chinese electronics company) هنوز اشاره‌ای به قابلیت‌ها و امکانات پرچم‌داران بعدی خود نکرده اما به‌لطف افشاگر معروف، Onleaks، رندرهایی از این دو دستگاه منتشر شده است.

شیائومی 14 پرو دارای طراحی مبتنی بر شیائومی 13 پرو است اما تغییرات قابل توجهی را ارائه می دهد. تغییرات قابل ذکر شامل نمایشگر صاف است که با طراحی لبه‌های منحنی نسل قبل متفاوت است و از تنظیمات دوربین سه گانه به دوربین چهارگانه ارتقاء یافته است

انتشار تصاویر جدید از گوشی های سری 14 شیائومی

در این گزارش شیائومی (شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی) آمده است که شیائومی 14 پرو دارای ابعاد 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی متر است. در حالی که، Xiaomi 13 Pro دارای ابعاد 162.9 x 74.6 x 8.4 میلی متر است. این نشان می دهد که Xiaomi 14 Pro کمی کوچکتر و ضخیم تر از Xiaomi 13 Pro است. مدل جدید از نظر طول و عرض اندکی کاهش یافته است، اما از نظر ابعاد تا حدودی ضخیم تر است.

گوشی های سری 14 شیائومی

گوشی Xiaomi 13 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED منحنی با اندازه 6.73 اینچ است، در حالی که جانشین آن، شیائومی 14 پرو، با یک صفحه نمایش کمی کوچکتر به اندازه 6.6 اینچ که صاف است، عرضه خواهد شد.

 شیائومی ۱۴

در لبه‌های دستگاه، می‌توانید سیستم بلندگوی دوگانه، دکمه تنظیم صدا، دکمه روشن و خاموش، پورت USB-C، یک میکروفون و یک شیار سیم کارت را پیدا کنید. با این حال، تصاویر میکروفون دیگر و یک بلستر IR که معمولاً انتظار می‌رود در لبه بالایی دستگاه قرار داشته باشند را نشان نمی‌دهند.

گزارشاتی وجود دارد که ادعا می‌کنند این دستگاه دارای یک قاب آلیاژ تیتانیوم است، اما گزارش جدید هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.