انتشار تصاویر ماکت گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

سامسونگ برگزاری رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 26 جولای را تایید کرده است. در این رویداد برخی از محصولات جدید مورد انتظار رونمایی خواهد شد.

به گزارش تکناک، با نزدیک شدن به این رویداد، اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد دستگاه های آینده منتشر می‌شود.

این بار تصاویری از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده‌است. ماکت دستگاه‌ها، دقیقاً شبیه نسخه نهایی گوشی هستند، اما عملکرد ندارند. یعنی شامل سخت افزار داخلی نمی‌شوند. با این حال، از نظر طراحی، شباهت زیادی به دستگاه رسمی دارند.

نگاهی دقیق تر به ماکت گلکسی زد فلیپ 5

تصاویر ماکت گلکسی زد فلیپ 5، این گوشی تاشو را در رنگ سفید خود به نمایش می گذارد. به طور رسمی، سامسونگ این گزینه رنگی را “سفید فانتوم” می نامد و حقیقتاً، بسیار چشم نواز به نظر می رسد. علاوه بر این، ماکت وجود یک صفحه نمایش خارجی با اندازه بزرگ را تأیید می کند.

نمایشگر خارجی با اندازه بزرگ، برجسته‌ترین ویژگی گوشی تاشو آینده خواهد بود. این نمایشگر در گلکسی زد فلیپ 5 باعث جلب توجه طرفداران موتورولا ریزر به گوشی جدید خواهد شد. با این حال، اجرای موتورولا از نمایشگر خارجی بهتر از سامسونگ به نظر می‌رسد.

طبق تصاویر، صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 5 شبیه یک پوشه است و ابعاد آن تا دوربین‌های عقب گسترش نمی‌یابد اما در دستگاه موتورولا ظاهر آن گسترده‌تر است. موتورولا صفحه نمایش بزرگتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد و امکان اجرا همه جانبه برنامه ها در صفحه نمایش را فراهم می‌کند.

با این وجود، صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 5 بزرگتر از مدل قبلی خود، فلیپ 4 است. فلیپ 4 با صفحه نمایش 1.9 اینچی عرضه شد. صفحه نمایش خارجی قابل مشاهده در ماکت زد فلیپ ۵، 3.4 اینچ است. همچنین سامسونگ برای بهینه سازی اپلیکیشن‌ها برای این صفحه نمایش با گوگل همکاری کرده است.

به همین دلیل، می‌توان انتظار تجربه کلی بهتری هنگام اجرای برنامه‌های مختلف در زد فلیپ ۵ و همچنین پشتیبانی بهتر از برنامه‌ها را داشت.

تفاوت‌های فلیپ جدید در مقایسه با سری‌های پیشین

طبق گزارش‌های پیشین، بیشتر مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ مشابه زد فلیپ ۴ خواهد بود. این مشخصات شامل همان صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED داخلی، دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در حفره صفحه نمایش داخلی است. این مشخصات برای یک گوشی تاشو پرچمدار عالی هستند.

اصلی‌ترین تغییر سخت‌افزار داخلی که گلکسی زد فلیپ 5 شاهد آن خواهد بود، بهره‌مندی از اسنپدراگون 8 نسل 2 است. این مسأله تقریباً تأیید شده است، زیرا جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی S با این پردازنده‌ خاص عرضه شده‌اند. این پردازنده تلفن تاشوی آینده را از عملکرد بهتری حین اجرای برنامه‌ها و بازی‌های با منابع فشرده بهره‌مند می‌سازد.

علاوه بر این، گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با جدیدترین اندروید 13 عرضه خواهد شد. سامسونگ این دستگاه را با پوششOne UI 5.1، پوسته اندروید سامسونگ با گزینه های سفارشی سازی فراوان عرضه خواهد کرد. این پوسته اندرویدی برای گوشی‌های تاشو، شامل برخی از ویژگی‌های ویژه خواهد بود و امکان استفاده حداکثری از نمایشگر داخلی تاشو و صفحه‌نمایش خارجی را فراهم می‌کند.

به غیر از این موارد، مشخصات باتری و شارژ با زد فلیپ ۴ یکسان است. یعنی زد فلیپ ۵ احتمالاً با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 وات و نرخ شارژ بی سیم 15 وات عرضه می شود.

این گوشی تنها 15 روز تا عرضه رسمی فاصله دارد. بنابراین، با آغاز این رویداد، می دانیم سامسونگ چه میزان ارتقاء را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.