انتشار تصاویر مفهومی جدیدترین گوشی سونی

 شرکت سونی تصاویر مفهومی آخرین گوشی هوشمند خود را منتشر کرد و اکنون کاربران قادرند با بررسی تصاویر Xperia 10V بسیاری از ویژگی های این دستگاه را حدس بزنند.

به گزارش تکناک، سونی هنوز هم یکی از نام ‌های قدرتمند در صنعت لوازم الکترونیکی است. تولید دستگاه ‌های صوتی قابل حمل واکمن موفقیت بزرگی بود و پلی استیشن سونی هم  محبوب ‌ترین کنسول بازی در تمام دوران است. با این حال،  گوشی‌های هوشمند Sony Xperia به همان جذابیت محصولات دیگر سونی نیست و در جدول رده بندی محبوب ‌ترین برندهای گوشی هوشمند جهان، حضوری ممتاز ندارد.

در سال ۲۰۱۸، کازو هیرای، مدیر عامل وقت شرکت سونی، اعلام کرد که شرکت به فروش گوشی ‌های هوشمند خود ادامه می ‌دهد تا بتواند به نظارت بر بازار ارتباطات جهانی ادامه دهد. اما عدم گسترش بازاریابی و فروش این گوشی‌ ها، می ‌تواند یکی از دلایلی باشد که سونی نتوانسته تهدیدی برای اپل و سامسونگ در بازار آمریکا باشد. برعکس، سونی به جای سرمایه‌ گذاری در خط تولید گوشی‌ های Xperia، هزینه‌ های بازاریابی خود را برای توسعه و فروش کنسول بازی پلی‌ استیشن صرف کرده است.

Onleaks و The Tech Outlook با همکاری یکدیگر، تصاویر مفهومی را برای Sony Xperia 10 V به عنوان یک گوشی میان رده تولید کرده اند. این گوشی احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با حاشیه های جانبی باریک خواهد بود. قاب های بالا و پایین این گوشی، ضخیم تر هستند و به نظر می ‌رسد دوربین سلفی این گوشی در قاب بالایی پنهان شده باشد.

اگر این گوشی همانند میان رده قبلی Xperia باشد، می ‌تواند دارای یک سنسور نزدیکی (که در هنگام تماس نزدیک به گوش شما، صفحه نمایش را خاموش می ‌کند)، نشانگر LED RGB و حسگر نور محیط باشد. هر دو قاب بالا و پایین ممکن است بلندگوها را در خود جای دهند. سمت راست گوشی شامل دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه است. در سمت چپ دستگاه یک درگاه سیم کارت وجود دارد و این گوشی در پشت خود مجهز به سه دوربین است.

گوشی Xperia 10 V  با ابعاد 153.3 میلیمتر در 68.4 میلیمتر در 8.5 میلیمتر، کمی بلندتر، عریض‌تر و ضخیم‌تر از مدل قبلی خود است. وزن آن هم در حدود رده‌ قبلی، 153 گرم در 67 میلیمتر در 8.3 میلیمتر بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.