عرضه PS5 PRO در آوریل 2023

در حالی که PS5 بیش از دو سال است که عرضه شده، سونی در حال حاضر آماده معرفی یک کنسول کاملا جدید یعنی PS5 Pro با طراحی جدید است.

در حالی که PS5 بیش از دو سال است که عرضه شده، سونی در حال حاضر آماده معرفی یک کنسول کاملا جدید یعنی PS5 Pro با طراحی جدید است.

به گزارش تکناک، بنابراعلام منابع آگاه این دستگاه در چند هفته آینده عرضه خواهد شد. ما در این مطلب قرار است در مورد جزییات پلی استیشن 5 پرو صحبت کنیم.

اطلاعات جالبی در مورد کنسول آینده سونی توسط منبع داخلی Abhishek Yadav با مراجعه به وب سایت فرانسوی Phonandroid به نقل از یک منبع ناشناس فاش شد. او ادعا می کند که این شرکت ژاپنی یک مدل کاملاً جدید از PS5 را در آوریل 2023 یا تقریباً 2.5 سال پس از پایان سال 2020 که شاهد عرضه مدل فعلی بودیم، عرضه خواهد کرد.

این منبع تایید می کند که این کنسول یک مدل Pro خواهد بود نه نوع Slim که مدتی است در مورد آن می شنویم. اگر یک مدل Pro باشد، احتمالاً می‌توانیم عملکرد بهتر کنسول و در نتیجه یک تراشه جدید از AMD را پیش‌بینی کنیم. با این حال، هنوز برای پیش بینی سطح قدرتی که می توانیم انتظار داشته باشیم خیلی زود است.

در حالی که PS5 بیش از دو سال است که عرضه شده، سونی در حال حاضر آماده معرفی یک کنسول کاملا جدید یعنی PS5 Pro با طراحی جدید است.

به گفته این منبع، نوآوری اولیه نسخه پرو علاوه بر بهبود عملکرد، خنک کنندگی فوق العاده ای خواهد داشت.این PS5 جدید قرار است از یک سیستم خنک کننده توسط فن و یک ترکیب فلزی مایع استفاده کند.

سونی باید به سیستم خنک کننده مایع روی بیاورد که گاهی اوقات به عنوان قابلیت خنک کنندگی با آب نیز شناخته می شود که به طور معمول در چندین کامپیوتر گیمینگ دیده می شود تا جایگزین این فناوری در نسل جدید شود. بنابراین،در این نسخه جدید احتمالا قرار است قابلیت کنترل حرارت منحصر به فردی را مشاهده کنیم. اگر تراشه قدرتمندتر باشد، از خنک شدن کنسول جلوگیری نمی کند. ما باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این باشیم، اگرچه تغییر این خنک کننده نیز می تواند نشان دهنده تغییر طراحی باشد.

عرضه PLAYSTATION 5 PRO  با یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید

سونی ممکن است تصمیم بگیرد سهام PS5 را قبل از عرضه مدل بعدی آن بفروشد. به یاد داشته باشید که سونی اخیرا اعلام کرد که کمبود تراشه به پایان رسیده است. و اینکه اکنون شما می توانید یک PS5 را برای راحت تر بدست آورید. PS4 و PS4 Pro توانستند برای مدتی دوام بیاورند. بنابراین این دو نسخه نباید در رقابت مستقیم با یکدیگر باشند.به احتمال زیاد PS5 Pro با قیمتی بسیار بالاتر از PlayStation 5 (5th generation video game console by Sony) در دسترس خواهد بود.

در آخر باید بگوییم که هیچ اطمینانی وجود ندارد که PS5 Pro به مقدار کافی برای برآورده کردن تقاضا مورد استفاده قرار بگیرد به ویژه با توجه به کمبود فعلی قطعات الکتریکی.

درنهایت، اگر یک نسخه PS5 Pro یا Slim به زودی منتشر شود،سونی احتمالاً طبق معمول آن را از طریق ویدیو معرفی محصولات خود،عرضه خواهد کرد. ما باید کمی صبور باشیم چون در حال حاضر خبری موثق مبنی بر این موضوع درز پیدا نکرده است.

مهمتر از همه چیز این است که ما باید مواظب باشیم. باید با این اطلاعات درز پیدا کرده بسیار با دقت رفتار کنیم. ما حتی هنوز تاییدیه ی رسمی در مورد وجود PS5 Pro توسط سونی نداریم. علاوه بر این، این شرکت می تواند در آخرین لحظه نظر خود را تغییر دهد، همه چیز هنوز امکان پذیر است، از جمله تغییر نام پروژه، تاریخ، یا هر دو. در نهایت، این اطلاعات از منبعی به دست آمد که نمی خواهد هویتش فاش کند. اما این منبع قبلاً با وب سایت مذکور تماس گرفته و ثابت کرده است که قابل اعتماد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.