ارائه حالت تصویر در تصویر در نسخه iOS توییتر

گزارش‌های کاربران حاکی از افزودن حالت تصویر در تصویر (PiP) به برنامه‌های آیفون و آی‌پد توییتر است. طبق یک ویدیو منتشر شده حالت PiP توییتر در عمل به نمایش درآمده است.

به گزارش تکناک، حالت تصویر در تصویر به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوها را در یک پنجره کوچک ‌شده مشاهده کنند و در حین انجام کارهای دیگر در دستگاه خود به تماشای آنها ادامه دهند. طبق ویدیو ضبط‌ شده توسط Macrumors، امکان تماشای ویدیوی توییتر در یک پنجره شناور در آیفون فراهم شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد توییتر هنوز مراحل عرضه را به پایان نرسانده است و پشتیبانی از PiP در سراسر سیستم برای همه کاربران در دسترس نیست. با این حال، توئیتر در حال ارائه یک حالت PiP درون برنامه ای است و به زودی برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

حالت تصویر در تصویر در برنامه های مختلف دیگری مانند یوتیوب، نتفلیکس و Apple TV در دسترس است. حالت PiP  یوتیوب فقط برای دارندگان اشتراک ممتاز است. با این حال، ساکنان ایالات متحده می توانند از حالت PiP به جز هنگام مشاهده برخی از محتواها مانند موزیک ویدیوها، در حساب رایگان خود استفاده کنند.

اکنون باید دید که آیا حالت PiP توئیتر برای همه کاربران ارائه خواهد شد یا پشت خرید طرح اشتراک توئیتر آبی قفل می‌شود. این طرح کاربران رایگان را از دسترسی به ویژگی های ایمنی ضروری مانند احراز هویت دو مرحله ای مبتنی بر پیامک و DM های رمزگذاری شده محروم می کند.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی متعلق به ایلان ماسک اخیراً تمرکز بیشتری روی محتوای ویدیویی داشته است. طبق داده‌های داخلی آن، ویدیوهای عمودی بیش از 10 درصد از زمان صرف شده در توئیتر را تشکیل می دهند. اخیرا، ایلان ماسک در توییتی به تلاش‌های شرکت در توسعه یک برنامه اختصاصی برای تماشای ویدیوهای توئیتر در تلویزیون های هوشمند اشاره کرده است.

سال گذشته، توئیتر به مجموعه برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی پیوست و سعی در تقلید از فرمت ویدیوی عمودی تمام صفحه رایج‌شده توسط تیک‌تاک را دارد. این پلتفرم زمانی محدودیت 140 کاراکتر را در توییتر اعمال می‌کرد، اما اکنون به کاربران اجازه می‌دهد توییت های خود را با ویدئو و گیف مزین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.