تعداد بازیکنان بازی Starfield از 14 میلیون فراتر رفت

تعداد بازیکنان بازی Starfield از 14 میلیون عبور کرد!

امروز، یوتیوبر مشهور MrMattyPlays یک مصاحبۀ ویدئویی یک ساعته با تاد هاوارد از بتسدا داشت که در آن اطلاعات جدیدی از بازی Starfield آشکار شد.

به گزارش تک‌ناک، تاد هاوارد یک به‌روزرسانی در مورد تعداد بازیکنان این عنوان داشت که بیش از 14 میلیون بازیکن بود. آخرین بار دسامبر 2023 اعلام شد این تعداد 13 میلیون می‌باشد که اکنون رشد 1 میلیونی را نشان می‌دهد.

سپس گفت‌وگو به Shattered Space، اولین DLC استارفیلد که قرار بود اواخر امسال منتشر شود، رسید. تاد هاوارد اعلام کرد که این یک «توسعۀ داستان سالانه» است و تقریباً به اندازۀ Far Harbor بازی Fallout 4 می‌باشد و بیشتر در یک سیاره رخ می‌دهد و تجربۀ گیم پلی خوبی را فراهم می‌کند. در حقیقت عمده بازی‌های Bethesda در زمینۀ اکتشافی هستند.

در جریان رویداد ایکس باکس بود که مایکروسافت و بتسدا تریلری از بستۀ الحاقی Shattered Space بازی Starfield منتشر کردند. این بسته به بازیکنان اجازه داد تا منظرۀ زیبایی ایجاد کنند و به انجام مأموریت و گشت و گذار در آن بپردازند. به نوعی از نظر محتوایی شبیه به بستۀ Far Harbor بازی Fallout 4 است.

هاوارد در این گفت‌وگو گفت: تیم بتسدا سعی دارد یک عنوان اکتشافی فضایی را ایجاد کند تا گیمرها را با تنوع محیط بالایی روبه‌رو شوند و به نوعی برای آنها به شدت سرگرم کننده باشد. یک بازی علمی-تخیلی-اکشن نقش آفرینی که شما را با نقشه‌های بزرگ از سیارات مختلف روبه‌رو می‌‌کند. یکی از ویژگی‌های برجستۀ این بازی داشتن سفارشی سازی عمیق شخصیت و سفینۀ فضایی آن است.

به گفتۀ هاوارد تیم سازنده همچنان در نظر دارد به گسترش داستان این بازی طی بسته‌های الحاقی آینده بپردازد. حال باید منتظر ماند تا این بستۀ الحاقی جدید منتشر شود و مشاهده کنیم که چه محتواهایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.