انتشار نسخه جدید بازی DOOM: The Dark Ages برای پلی استیشن و ایکس باکس

بازی جدید DOOM: The Dark Ages

نسخه‌ی جدید بازی DOOM به نام The Dark Ages احتمالاً در هفته‌های آینده در رویداد Xbox Games Showcase مایکروسافت برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت مایکروسافت ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) رویدادی با عنوان Xbox Games Showcase برگزار و در آن عناوین انحصاری و غیر‌انحصاری جدیدی را رونمایی خواهد کرد. یکی از شایعاتی که به‌گوش رسید، معرفی نسخه‌ی جدید DOOM با نام DOOM: The Dark Ages است. این نسخه‌ی جدید فرنچایز شرکت بتسدا عنوانی مولتی‌پلتفرم است و انحصاری کنسول مایکروسافت نیست.

از دیگر بازی‌هایی که در این رویداد معرفی خواهند شد، می‎‌توان به بازی Call of Duty: Black Ops 6 و Starfield: Shattered Space و Gears 6 و Perfect Dark و Indiana Jones اشاره کرد.

بازی DOOM: The Dark Ages محصولی از استودیو id Software است. ازآنجاکه استودیو id Software زیرمجموعه‌ی بتسدا قرار می‌گیرد و در‌حال‌حاضر نیز بتسدا در تصاحب مایکروسافت است، بسیاری تصور می‌کردند بازی جدید DOOM فقط برای کنسول ایکس باکس منتشر شود. بااین‌حال، عنوان مذکور درکنار ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی، برای کنسول PS5 نیز دردسترس خواهد بود.

The Dark Ages

پیش‌از‌این نیز مایکروسافت اعلام کرد که تصاحب بتسدا به‌معنای انحصاری‌کردن بازی‌های آن برای پلتفرم‌های مایکروسافت نیست و برخی از عناوین آینده‌ی این استودیو برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.